از این پس میتوانید قبل از خرید یک اسمارت فون یا تبلت اندرویدی با کارشناسان گوگل چت ویدیویی داشته باشید

از این پس میتوانید قبل از خرید یک اسمارت فون یا تبلت اندرویدی با کارشناسان گوگل چت ویدیویی داشته باشید
  • 1393/11/19
  • مهرداد فراهانی
  • 0

اگر شما قصد خرید یک اسمارت فون یا تبلت اندرویدی را دارید می توانید در این مورد از سرویس جدید چت ویدیویی با کارشناسان گوگل استفاده کنید. با استفاده از پلت فرم ویدئویی جلسات Helpout گوگل شما می توانید با کارشناسان گوگل ارتباط برقرار کنید و آن ها می توانتد با پاسخ به سوالات در مورد گوشی های هوشمند و تبلت های نکسوس، شما را راهنمایی کند.

در این سرویس کارشناسان فقط پاسخ سوالات شما در رابطه با خرید یک دستگاه جدید را می دهند و آنها به سوالات شما در رابطه با پشتیبانی فنی در این زمان پاسخ نمی دهند. گوگل از ماه نوامبر در حال تست این سرویس است و می گوید: “ما در حال بررسی ویژگی های این سرویس پشتیبانی و جمع آوری بازخورد آن هستیم، بنابراین ما هنوز آماده به اشتراک گذاشتن تمام امکانات این سرویس نشده ایم.”

این خدمات گوگل رایگان است و در بین ساعت ۹ صبح تا ۹ شب (به زمان استاندارد) در دسترس می باشد. برای استفاده از این سرویس، ابتدا به سایت گوگل پلی بروید، سپس گذینه My play activity را انتخاب و بعد بر روی گذینه help در نوار بالا کلیک کنید. هنگامی که گذینه های تماس نمایان شد بر روی  تماس تصویری کلیک کنید و سوالات خود را بپرسید.

vc-a

زمانی که گوگل این خدمات را برای پشتیبانی فنی خود هم ارائه دهد خیلی جالب خواهد شد. نظر شما در اینباره چیست؟

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *