دو نسخه Android M مخصوص دولوپرها٬ پیش از عرضه عمومی

دو نسخه Android M مخصوص دولوپرها٬ پیش از عرضه عمومی
  • 1394/3/8
  • مهدي ده نبي
  • 0

همانطور که استحضار دارید٬ گوگل در کنفرانس Goolge I/O از نسخه جدید سیستم عامل خود با نام Android M رونمایی کرد. با گویا آی تی همراه باشید تا اطلاعات بیشتری در مورد آن به شما بدهیم.

آپدیت اول این سیستم عامل در اواخر ماه چون و آپدیت بعدی نیز در اواخر ماه جولای عرضه خواهد شد. هر دو آپدیت بر اساس گزارش های دولوپرها صورت خواهد گرفت. به این صورت که ابتدا دولوپرها وٰزن های عرضه شده را بررسی و سپس مشکلات را به گوگل گزارش خواهند شد. سپس مسئولان گوگل اقدام به برطرف نمودن مشکلات کرده و آپدیت ها را عرضه خواهند کرد. اگر تمامی این امور به خوبی پیش بروند٬ باید پاییز امسال منتظر عرضه نسخه عمومی سیستم عامل Android M باشیم.

google-io-2015-1-64

وٰرژن ابتدایی سیستم عامل Android M برای دولوپرها آماده دانلود می باشد. اگر شما نیز یکی از دولوپرهای اندروید هستید٬ می توانید این ورژن را از اینجا دانلود نمایید. کسانی که این ورژن را روی دستگاه خود نصب نمایند٬‌ آپدیت های بعدی به صورت OTA برای آنها عرضه خواهد شد. به شما توصیه می کنیم که قبل از به روزرسانی دستگاه خود به این ورژن٬ از تمامی اطلاعات خود بک آپ تهیه کنید. در صورتی که با این امور آشنایی ندارید٬‌پیشنهاد می کنیم که تا عرضه نسخه عمومی آن منتظر بمانید.

Google-IO-2015-006-630x354

نسخه های مخصوص دولوپرها٬‌ نسخه های اصلی سیستم عامل ها به حساب نمی آیند و دارای باگ ها و مشکلات زیادی هستند. همچنین این ورژن اولیه در حال حاضر تنها قابل نصب روی Nexus 5 ٬ ۶ و تبلت Nexus 9 می باشد.

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *