اپلیکیشن جدید خریداری شده توسط گوگل امکان اشتراک گذاری خصوصی تصاویر را فراهم می کند

اپلیکیشن جدید خریداری شده توسط گوگل امکان اشتراک گذاری خصوصی تصاویر را فراهم می کند
  • 1393/11/20
  • مجتبی
  • 0

گوگل همیشه در یافتن شرکت هایی که پتانسیل بالقوه ای برای رشد دارند ماهرانه عمل کرده. یکی از برترین خریدهای این شرکت، سیستم عامل اندروید بود که شاید در آن زمان خود گوگل هم فکرش را نمی کرد که پتلفرم خریداری شده‌اش تا به این حد پیشرفت کرده و توسعه یابد و نیز مورد قبول بسیاری از افراد در سراسر جهان قرار بگیرد.

چندی قبل گوگل، قصد داشت تا یک سرویس تصویری را در شبکه اجتماعی خود یعنی گوگل پلاس اضافه نماید. بخش هایی از این موضوع حالا می تواند تا حد زیادی به واقعیت بپیوندد. به تازگی غول دنیای فناوری، اقدام به تصاحب یک اپلیکیشن به نام Odysee نموده که امکان به اشتراک گذاری خودکار و خصوصی تصاویر را فراهم می کند.

همچنین اپلیکیشن یاد شده می تواند همزمان تصاویر شما را به صورت امن به رایانه خانگی‌تان ارسال کند. لازم به ذکر است که گوگل تیم سازنده اپلیکیشن مورد بحث را هم برای ادامه فعالیت این بخش به خدمت گرفته.  بخشی از تیم معروف نیمباز، برنامه های برای آینده خود داشتند و قرار بود تا محصولاتی بسیار ویژه و جذاب را ایجاد کنند ولی همه آنها اکنون به تیم توسعه دهنگان گوگل پلاس پیوسته اند.

این قدام حرکتی نامعمول برای توسعه دهندگانی است که تصاویر را خارج از دید عمومی قرار می دهند، اما بنظر می رسد گوگل قصد دارد پلتفرم تصویری خود را ارتقا داده و دامنه فعالیتش را باز هم گسترش دهد. اکنون برای انجام تغییرات و اقدامات جدید گوگل بر روی اپلکیشن Odysee ، از تمام مارکت های اپلیکیشنی برداشته شده و سرویس آن در تاریخ ۲۳ فوریه  و به صورت موقت از دسترس خارج خواهد شد تا اقدامات جدید بر روی آن صورت گرفته و پس از اعمال بروزرسانی ها مجددا فعالیت خود را در زیر سایه گوگل از سر بگیرد.

[منبع: Engadget]

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *