توییتر در نسخه آزمایشی اپلیکیشن اندرویدی خود مرورگر داخلی اضافه کرد

توییتر در نسخه آزمایشی اپلیکیشن اندرویدی خود مرورگر داخلی اضافه کرد
  • 1393/12/14
  • مجتبی
  • 0

بنظر می رسد که شبکه اجتماعی محبوب توییتر، در حال انجام تست بر روی اپلیکیشن خود است تا به کمک کاربرانی که از نسخه آزمایشی بهره می برند بتواند ویژگی های کاربردی بهتری را به آن اضافه کند.

حالا خبر رسیده که این شبکه اجتماعی در حال تست یک مرورگر داخلی به اپلیکیشن اندرویدی خود است، که فعلا در نسخه آزمایشی این اپلیکیشن فعال شده. تغییرات سمت سرور اپلیکیشن یاد شده به صورت خودکار فعال می شوند و نیازی به بروزرسانی آن نیست.

nexus2cee_fpJquUg-217x386 nexus2cee_TYpaC8L-217x386

نسخه پایدار کنونی از اپلیکیشن اندرویدی توییتر شامل یک حالت اختیاری «خواندن» است، که فرمت بندی معمول صفحات را از بین برده و یک آن را به صورت یک متن ساده به همراه تصاویر بهینه شده برای دستگاه های موبایلی در می‌آورد. آپدیت جدید، یک مرورگر را به اپلیکیشن توییتر شما اضافه خواهد کرد، بنابر این، لینک ها دقیقا شبیه به آنچه که در گوگل کروم دیده می شوند، خواهند بود.

البته لازم به ذکر است که سالهاست این ویژگی در بسیاری از اپلیکیشن های شخص ثالث توییتر ارائه شده اما وجود آن در نسخه رسمی بسیار بهتر است.

[button color=”green2″ link=”https://play.google.com/store/apps/details?id=com.twitter.android&referrer=utm_source%3D42matters.com%26utm_medium%3DWidgetWeb” align=”center” target=”_blank”]دانلود از گوگل پلی[/button]

[منبع: Gsmarena]

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *