عرضه بسته های باتری ورژن حیوانات در معرض خطر توسط سامسونگ

عرضه بسته های باتری ورژن حیوانات در معرض خطر توسط سامسونگ
  • 1393/12/21
  • محمدرضا رشيدي
  • 0

سلام به شما خوانندگان و نویسندگان محترم گویا آی تی .

از آن جایی که من خیلی راجع به انقراض حیوانات نگران هستم ، نظر شما را به این خبر جالب جلب می کنم.

همان طور که شارژ باتری گوشی شما در هر لحظه در حال کاهش می باشد ( مگر این که آن را به شارژر متصل کرده باشید) ، بعضی از گونه های جانوری نیز در حال خطر انقراض هستند. سامسونگ ، می خواهد با یک تیر دو نشان بزند و در این راستا بسته های باتری را به بازار می کند که بر روی آن ها توصیر حیوانات در معرض خطر قرار گرفته است و به نوعی می توان آن ها راجذاب نیز خواند!

این باتری ها با دو ظرفیت به بازار عرضه می شوند : ۸,۴۰۰mAh و ۱۱,۳۰۰mAh  که هر دو باتری بسیار جذاب می باشند.

باتری بزرگ تر قادر است تا گلکسی نوت ۴ را بیش از ۲ بار به طور کامل شارژ کند. پاندای غول بزرگ و میمون طلایی حیواناتی هستند که تصویرشان بر روی این باتری نقش بسته است. هر دو گونه مذکور در لیست قرمز گونه های در معرض خطر آمده اند چون کمتر از ۲۰۰۰ پاندای بزرگ زنده در طبیعت وجود دارد.

gsmarena_002

The smaller battery can charge a Galaxy S6 three times and come with either a Lesser panda or a Fennec fox. These are listed as Vulnerable (under 10,000 adult Lesser pandas in the world) and Least concern respectively.

باتری کوچک تر می تواند یک گلکسی اس ۶ را سه بار شارژ نماید و با نقش های یک پاندای کوچک تر و یک روباه فنک مزین شده است. این حیوانات به ترتیب به عنوان گونه های در معرض خطر ( کمتر از ۱۰۰۰۰ پاندای کوچک بزرگسال در جهان وجود دارد) و حیواناتی که کمتر در معرض خطر هستند در لیست آمده اند.

gsmarena_003

هر دوی این باتری ها می توانند دو دستگاه را همزمان شارژ کنند و یک نمایشگر بر روی آن ها تعبیه شده است تا میزان توان و شارژ باقی مانده را نشان دهد. یک اپلیکیشن به نام Charge The Life نیز وجود دارد که می توان با آن به طور جالب تری میزان شارژ را دنبال کرد ، به این صورت که حیوانات بر روی باتری به محض این که میزان شارژ به ۱۰۰% نزدیک می شود زنده می شوند!

[GSMArena]

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *