پاوربانک وان‌پلاس سرانجام در ۱۷ مارچ عرضه می شود

پاوربانک وان‌پلاس سرانجام در ۱۷ مارچ عرضه می شود
  • 1393/12/23
  • مجتبی
  • 0

اگر با ماه دسامبر سال میلادی گذشته برگردیم، وان پلاس اعلام نمود که در سال جدید باید منتظر محصولات جدید از این شرکت باشید. یکی از این موارد لوازم جانبی دیجیتال هستند که می توان به پاوربانک ۱۰۰۰۰ میلیآمورساعتی آن اشاره نمود. در هر حال، شرکت یاد شده فقط قیمت و اینکه این محصول در اوایل ۲۰۱۵ معرفی می شود را اعلام نموده بود.

امروز وان پلاس تاریخ دقیق عرض پاوربانک خود را اعلام کرد. این محصول قرار است در روز ۱۷ ماه مارچ در دسترس قرار گیرد که سه شنبه هفته آینده است. بنابر این ارگ شما نیز منتظر این پاوربانک جدید بوده اید روز ۱۷ مارچ را در تقویم خود علامت بزنید.

شرکت چینی مورد بحث هیچ تغییری در قیمت پاوربانک خود را اعلام نکرده پس می توان انتظار داشت که این محصول با قیمتی معادل ۱۴/۹۹ دلار عرضه شود. این قیمت برای چنین پاوربانکی بسیار خوب است و با توجه به ظرفیتی که در اختیار کاربر قرار می دهد می توان آن را یک پاوربانک اقتصادی نامید. این همان روشی است که وان پلاس در فروش تلفن هوشمند خود نیز در پیش رفت و باعث موفقیت های زیادی برای این شرکت گردید.

بر خلاف آنچه وان پلاس برای گوشی وان پلاس وان خود در نظر گرفته بود، سیستم فروش لوازم جانبی اما متفاوت است و نیازی به دعوت نامه ندارید. بنابر این همین مورد دلیلی است که باور داشهت باشیم خیلی ها این محصول را خواهند خرید. اگر مایل به خرید این پاوربانک بسیار با صرفه شده اید، بد نیست در سایت رسمی این شرکت لیست کشورهایی که خرید از آنجا امکانپذیر است را مشاهده کنید و در صورتی که کشور محل سکونت شما پشتیبانی می شود نسبت به خرید این محصول اقدام نمایید. همچین در نظر داشته باشید که به احتمال زیاد تعداد پاوربانک های قابل فروش وان‌پلاس همانند تلفن های هوشمند این شرکت محدود خواهد بود.

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *