رونمایی از LG G4 در ۲۸ آوریل

رونمایی از LG G4 در ۲۸ آوریل
  • 1394/1/11
  • علی رضاپور
  • 0

پرچم دار بعدی کمپانی G4 ، LG، قرار است در ۲۸ آوریل مصادف با ۸ اریبهشت ۹۴  در چند نمایشگاه چند رسانه ای رونمایی شود. شرکت سازنده LG، روی این محصول حساب ویژه ای باز کرده است. این نمایشگاه ها در شهر های نیویورک، پاریس، سئول، لندن، استانبول و سنگاپور دائر خواهد شد.به دلیل اختلاف در ساعت شهر های میزبان، این رونمایی در سه کشور در تاریخ ۲۹ آوریل برگزار می شود.احتمال می رود که LG G4 خانواده ی G را دوباره احیا کند.تا قبل از این شایعات زیادی در مورد این تلفن همراه منتشر شده بود. کارشناسان حوزه ی فناوری اطلاعات (IT) حدس می زنند که LG با انتشار این محصول قصد رقابت با Samsung مخصوصا با سری S را دارد.

lg-g4-stylet-g-pen-680x421

طراحی ظاهر این مدل هم تا حدی خاص است؛این مدل به صورت خمیده طراحی شده است. علیرغم شایعاتی که حاکی از فلزی بودن قاب LG G4 بودند، قاب این مدل از جنس پلاستیک می باشد.همچنین صفحه نمایش به کار رفته در مدل یاد شده دارای رزولوشن ۱۴۴۰x2560 Quad HD است که در نسخه ی G3 هم وجود داشت. تغییری که در این مدل مشهود است استفاده از پردازنده ی SnapDragon 808 می باشد.همچنین لازم به ذکر است که پردازنده ی مذکور، ۶۴ بیت و ۶ هسته ای می باشد که از چهار هسته ی ARM Cortex-A53 و دو هسته ی ARM Cortex-A57 تشکیل شده است.

 در اوایل سال ۲۰۱۵ میلادی، LG اعلام کرده بود که قرار است از SnapDragon 810 استفاده کند اما چرا به جای آن از پردازنده ی SnapDragon 808 بهره برده است؟شاید دلیلش این باشد که SnapDragon 810 را برای نسخه ی بعدی خود کنار گذاشته است.

باید تا ۲۸ آوریل منتظر ماند و دید که LG چه چیز برای سال ۲۰۱۵  تدارک دیده است؟

آیا شایعات مختلف درباره ی LG G4 درست بوده است یا یک حدس؟ ۲۸ روز دیگر همه ی شایعات پایان خواهند یافت.

 [منبع:PhoneArena]
دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *