خمیده بودن LG G4 در اولین تصاویر منتشر شده از آن

خمیده بودن LG G4 در اولین تصاویر منتشر شده از آن
  • 1393/12/20
  • علیرضا یوسفی زاده
  • 0

LG اخیراً اعلام کرده است که به زودی از پرچمدار جدید خود به نام G4 رونمایی خواهد کرد. این تلفن جدید احتمالاً در ماه های آپریل یا می (فروردین یا اردیبهشت) معرفی خواهد شد و بنابر گزارشات تغییرات بسیار گسترده ای نسبت به G3 در آن رخ داده است.

حالا رندر مطبوعاتی و غیر پایانی G4 توسط حساب کاربری Onleaks@ در توئیتر منتشر شده که نمای پشتی از یک دستگاه مشکی رنگ را نشان می دهد. به نظر می رسد که این تلفن هوشمند اندکی خمیده است و یک برآمدگی در اطراف دوربین پشتی به چشم می خورد. در کل، نمای پشتی این رندر تفاوت زیادی با G3 ندارد.

با توجه به اطلاعاتی که از قبل داریم، دستگاه جدید LG ابعادی به صورت ۹٫۹ * ۷۶٫۵ * ۱۴۸٫۹ میلیمتر دارد و در نتیجه اندکی بلندتر، پهن تر و ضخیم تر از LG G3 است (که ابعادش ۸٫۹ * ۷۴٫۶ * ۱۴۶٫۳ میلیمتر بود). این نکته بسیار جالب است چون گفته می شود G4 در عوض صفحه نمایش ۵٫۵ اینچی، دارای نمایشگر ۵٫۳ اینچی خواهد بود. بنابراین می توان گفت نسبت صفحه نمایش به بدنه در این گوشی کاهش یافته است.

پرچمدار بعدی LG از پردازنده هشت هسته ای Snapdragon 810 استفاده خواهد کرد و ممکن است دارای یک اسکنر اثر انگشت بر روی دکمه پاور در پشت گوشی باشد.

به نظر می رسد LG قصد دارد حداقل ۱۰ میلیون تلفن هوشمند G4 در سراسر دنیا به فروش برساند.

[منبع: PhoneArena]

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *