تاریخ انتشار Call of Duty Advanced Warfare برای پلی استیشن تایید شد

تاریخ انتشار Call of Duty Advanced Warfare برای پلی استیشن تایید شد
  • 1394/1/28
  • مبين
  • 0

همانطور که می دانید سری بازی های Call of Duty طرفداران زیادی را دارند و از بازی های پرفروش به شمار می آیند. باتوجه به توافقی که بین اکتیویژن و مایکروسافت انجام شد بازی Call of Duty Advanced Warfare به عنوان یک محصول منحصر به فرد در ابتدا برای ایکس باکس منتشر شد یعنی قبل از این که آن را برای پلی استیشن ۳ و ۴ و همچنین پی سی تایید کند.

این بازی در تاریخ ۳۱ مارس برای کنسول های ایکس باکس ۳۶۰ و ایکس باکس وان منتشر شد. امروز اکتیویژن تایید کرد که Call of Duty Advanced Warfare برای پلی استیشن و پی سی نیز عرضه خواهد شد.

cod-advanced-warfare

بازی Advanced Warfare Ascendance DLC ویژگی های چند نفره و مپ های جدید را به ارمغان آورده است، علاوه بر این بخش زامبی آن که طرفداران خاص خود را دارد به شیوه جالبی طراحی شده است که به آن Infection می گویند. شخصیت های برتر و اول این بازی شامل John Malkovich، Rose McGowan، Bill Paxton و Jon Bernthal نیز می شوند.

اکتیویژن امروز تاریخ رسمی انتشار Ascendence DLC را اعلام کرد، کسانی که می خواهند بازی Advanced Warfare Ascendance DLC را روی یکی از کنسول های پلی استیشن ۳، پلی استیشن ۴ و یا پی سی بازی کنند باید تا تاریخ ۳۰ آوریل که روز چهارشنبه خواهد بود صبر نمایند.

منبع: [ubergizmo]

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *