آپدیت جدید پیش نمایش ویندوز ۱۰ با Aero Glass منتشر شد

آپدیت جدید پیش نمایش ویندوز ۱۰ با Aero Glass منتشر شد
  • 1394/2/10
  • مبين
  • 0

علاوه بر نشان دادن ویژگی هولوگرافی در اپلیکیشن های ویندوز ۱۰ و همچنین آشکار سازی نام مرورگر جدید مایکروسافت این شرکت آخرین نسخه از پیش نمایش ویندوز ۱۰ برای رایانه های شخصی منتشر کرد. مایکروسافت این اتفاق را امروز در کنفرانس بیلد اعلام کرد.

مایکروسافت در بیلد یک لیست طولانی از ویژگی های این ویندوز جدید که شامل طراحی Aero Glass موجود در ویندوز ۷ می شود منتشر کرد. تعداد زیادی از کاربران نسخه پیش نمایش درخواست وجود Aero Glass را در ویندوز ۱۰ داده بودند. از آنجایی که شرکت ویژگی های ویندوز ۸ را در این ویندوز کاهش داده است منوی استارت جدید و نوار وظیفه در شفافیت طبیعی قرار داده است. البته نیمی از آن ها خواستار مات بودن آن هستند.

cortana-windows-10-640x438

علاوه بر این کورتانا هم آپدیت خود را دریافت کرده است. کورتانا اکنون قابلیت جستجوی اپلیکیشن ها در منوی استارت را ارئه داده است و همچنین یک دسته از سوالات جدید در آن قابل پاسخ گویی هستند که از جمله آن ها شامل ساعت در مناطق مختلف، آب و هوا، وضعیت پرواز، تبدیل واحد و … نیز می باشند.

برای گوشی های هوشمند هم یک نوار وظیفه ساده هم به زودی از راه خواهد رسید. در نهایت مایکروسافت در بیلد درباره مولتی تسکینگ و سیستم صوتی نیز صحبت کرد. همچنین برخی از اپلیکیشن های پیشنمایش موجود در ویندوز استور بهبود یافته اند.

منبع: [engadgets]

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *