تلفن هوشمند Vowney با صفحه نمایش QHD و ۳ گیگابایت رم و قیمتی بسیار مناسب معرفی شد

تلفن هوشمند Vowney با صفحه نمایش QHD و ۳ گیگابایت رم و قیمتی بسیار مناسب معرفی شد
  • 1394/6/26
  • مجتبی
  • 0

این روزها شاهد هستیم که گوشی های هوشمند ویندوزفونی نیز از نظر سخت افزاری روز به روز پیشرفت بیشتری داشته و این لحاظ در حال رسیدن به دستگاه های اندرویدی هستند، اما با معرفی ویندوز ۱۰ و قابلیت های بسیار مفید آن مانند Continuum این مورد کمی دستخوش تغییرات شده. یکی از بهترین گزینه ها Acer Jade Primo است که در این زمینه خود نمایی کرده است.

اما جدیدترین دستگاه ویندوز فونی که از ویندوز ۱۰ به شکلی بسیار خوب بهره گرفته از شرکت Elephone بوده و Vowney نام دارد و اولین مدل آن چند ماه پیش بر اساس شایعات گفته می شد که در حال ساخت است. در شایعات قبلی اعلام شده بود که این محصول دو سیستم عامل ویندوز ۱۰ و اندروید را به صورت همزمان بوت خواهد کرد. اما در واقع اینگونه است که شاهد دو مدل از این گوشی خواهیم بود. مدل Volney از پردازنده ۸ هسته ای مدیاتک MT6795 بهره می برد و فقط سیستم عامل اندروید را اجرا می کند و این درحالیست که مدل دیگر از یک پردازنده ۴ هسته ای بهره گرفته که ساخت شرکت اینتل است و هر دو سیستم عامل را همزمان می تواند اجرا نماید. مدل اول همچنین مجهز به دوربین ۲۰/۷ مگاپیکسلی بوده و از یک باتری با ظرفیت ۳۸۰۰ میلی‌ آمپرساعت بهره جسته است. در مدلی که از پردازنده اینتل در آن استفاده شده نیز دوربینی با سنسور ۲۱ مگاپیکسل جای داده شده که احتمالا از نوع Exmor RS IMX230 است و باتری آن نیز ۴۲۰۰ میلی آمپرساعتی اعلام شده.

در ادامه مطلب با گویا آی تی همراه باشید.

gsmarena_003

سایر مشخصات در دو مدل یکسان است که شامل صفحه نمایش ۵/۵ اینچی با کیفیت QHD و ۳ گیگابایت رم پردازشی می گردد. این دو مدل همچنین به صورت پیشفرض ۶۴ گیگابایت حافظه داخلی ذخیره سازی دارند و نیز به سنسور تشخیص اثر انگشت مجهز شده اند.

این محصول امکان دارد از همین امروز قابل پیش خرید باشد و قیمت آن در مدل پایه ۲۹۹ دلار است که قیمت مناسبی به شما می آید. آنطور که پیداست این قیمت برای مدل اندرویدی تعیین شده. بر اساس اعلام وب سایت این شرکت، اولین سری تولید شده از این گوشی از ۳۰ سپتامبر به دست مشتریان خواهد رسید. اما در مدلی که ویندوز ۱۰ را هم اجرا می کند هنوز هیچ خبری در مورد قیمت اعلام نگشته ولی تاریخ عرضه آن برای ۱۰ اکتبر تعیین شده است.

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *