نسخه اوبونتو Meizu MX4 در دسترس قرار گرفت

نسخه اوبونتو Meizu MX4 در دسترس قرار گرفت
  • 1394/2/27
  • مبين
  • 0

اگر به یاد داشته باشید در کنگره جهانی موبایل ۲۰۱۵ گوشی هوشمند Meizu MX4 در نسخه اوبونتو به نمایش گذاشته شد. اکنون این گوشی هوشمند پر قدرت توسط سیستم عامل لمسی اوبونتو در دسترس قرار گرفته است.

این دستگاه در زیر صفحه نمایش هیچ دکمه ای ندارد و لیست اپلیکیشن های باز در آن از چپ به راست دیده می شود. همچنین نسخه اوبونتو Meizu MX4 به شما اجازه می دهد تا اپلیکیشن های مخصوص را از طریق اوبوننتو استور دانلود کنید.

مشخصات این دستگاه شامل صفحه نمایش ۵٫۳۶ اینچی با وضوح ۱۱۵۲ در ۱۹۲۰ پیکسل و تراکم پیکسل ۴۱۸ppi است. قدرت آن توسط چیپ ست مدیاتک MT6595 هشت هسته ای ۲٫۲GHz تامین می شود و قدرت گرافیکی آن توسط پردازشگر گرافیکی G6200MP4 و همچنین رم ۲ گیگابایتی تامین می شود. حافظه داخلی آ« ۱۶ گیگابایت است و متاسفانه هیچ اسلات کارت میکرو اسدی برای ارتقاء در آن وجود ندارد.

دوربین پشتی آن ۲۰٫۷ مگاپیکسل بوده و دوربین جلویی آن ۲ مگاپیکسل است. علاوه بر این دارای باتری ۳۱۰۰mAh بوده که برای این دستگاه هوشمند بسیار مناسب است. نسخه اوبونتو Meizu MX4 در رنگ های سفید و طلایی در دسترس است و در حال حاضر با قیمت ۲۹۰ دلار در وب سایت های آنلاین به فروش می رسد.

منبع: [phonearena]

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *