T-Mobile ال جی جی ۴ را با یک کارت میکرو اس دی ۱۲۸ گیگابایتی رایگان در دسترس قرار داد

T-Mobile ال جی جی ۴ را با یک کارت میکرو اس دی ۱۲۸ گیگابایتی رایگان در دسترس قرار داد
  • 1394/3/7
  • مبين
  • 0

شرکت T-Mobile روز چهارشنبه فروش گوشی هوشمند ال جی جی ۴ را آغاز کرد. پرچم دار اندرویدی جدید ال جی فقط در وب سایت آنلاین این شرکت ارتباطات در دتسرس قرا دارد و هنوز در فروشگاه های T-Mobile در دسترس قرار نگرفته است. بنابراین قیمت در نظر گرفته شده برای آن تنها ۶۰۰ دلار است البته این رقم بدون قرارداد تنظیم شده است و همچنین خریداران می توانند با پرداخت ۲۴٫۹۹ دلار در هر ماه برای ۲۴ ماه ال جی جی ۴ را به دست آوردند.

اکنون به نظر می رسد که پیشنهادات T-Mobile برای ال جی حی ۴ کمی جذاب تر از شرکت ها حامل دیگر است. در حالی که دیگر شرکت های رقبا با خرید جی ۴ به خریداران یک کارت حافظه میکرو اس دی ۳۲ گیگابایتی به صورت رایگان و یک بار تعویض رایگان باتری می دهند، شرکت T-Mobile کارت خافظه میکرو اس دی ۱۲۸ گیگابایتی را به صورت رایگان برای آن ها ارائه می دهد.

lg-g4-009-1280x854

پس اگر شما یک گوشی هوشمند با باتری قابل تعویض و حافظه ذخیره سازی قابل ارتقا می خواهید پرک دار جدید ال جی یعنی جی ۴ بهترین گزینه برای انتخاب است. این دستگاه همچنین یک دوربین خارق العاده را دارد که بسیار با کیفیت تر از مدل های قدیمی است.

به عنوان یادآوری گوشی هوشمند ال جی جی ۴ دارای صفحه نمایش ۵٫۵ اینچی با وضوح QHD و پانل ال سی دی کوانتومی است و قدرت آن توسط پردازنده Qualcomm Snapdragon 808 با چیپ ست ۶۴ بیتی دو هسته ای Cortex-A57 و چهار هسته ای Cortex-A53 و ۳ گیگابایت رم تامین می شود. حافظه داخلی این دستگاه ۳۲ گیگابایت است که با اسلات کارت میکرو اس دی گسترش می یابد. سیستم عامل دستگاه اندروید ۵٫۱ آبنبات چوبی بوده و دارای آخرین رابط کاربری شرکت یعنی UX 4.0 است. دوربین پشتی دستگاه ۱۶ مگاپیکسل و دوربین جلویی دستگاه ۸ مگاپیکسل است که لذت عکاسی باکیفیت را برای کاربر به ارمغان می آورد. نظر شما درباره این خبر چیست؟

منبع: [technobuffalo]

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *