Apple Pay در تابستان سال جاری در انگلستان بعد از WWDC راه اندازی می شود

Apple Pay در تابستان سال جاری در انگلستان بعد از WWDC راه اندازی می شود
  • 1394/3/18
  • مبين
  • 0

باتوجه به گزارشی که در وب سایت انگلیسی زبان تلگراف منتشر شده است سرویس Apple Pay به زودی در انگلستان راه اندازی می شود و قرار است که امشب در طی برگزاری  WWDC اعلام شود و همینطور انتظار می رود که در تابستان سال جاری این اتفاق رخ دهد.

البته پرداخت بدون تماس در حال حاضر در بریتانیا در دسترس قرا دارد بسیاری از کارت های اعتباری و نقدی از تراشه های NFC ساخته شده اند که به کاربران اجازه می دهد تا خریدهای خود را فقط با لمس کردن انجام دهند و این بدان معنی است که بسیاری زا خورده فروشان مجهز به پایانه های NFC هستند که سازگار با سرویس پرداخت اپل نیز می باشد.

سال گذشه هزینه های بدون تماس در انگلستان به ۲٫۳ billion میلیارد رسید که این رقم چشمگیر متعلق به کارت های اعتباری گفته شده است و البته لازم به ذکر است که از این سرویس برای پرداخت های کم تر از ۲۳ دلار یا ۱۵ پوند انجام شده است و در رقم های بالاتر نیاز به تایید پین از سوی دارنده کارت اعتباری است. سرویس Apple Pay از اثر انگشت پشتیبانی می کند بنابراین این احتمال وجود دارد که در میان مصرف کنندگان انگلیس محبوب تر شود.

سرویس پرداخت اپل فقط از طریق NFC روی آیفون یا اپل واچ قابل استفاده نیست بلکه می توان از آن روی کلیه دستگاه های iOS از طریق تاچ آی دی استفاده کرد. به هر حال امشب همه چیز در کنفرانس WWDC مشخص خواهد پس با گویا آی تی همراه باشید. نظر شما درباره این خبر چیست؟

منبع: [technobuffalo]

 

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *