بازی Project CARS 2 معرفی شد

بازی Project CARS 2 معرفی شد
  • 1394/4/3
  • مبين
  • 0

همانطور که می دانید بازی خارق العاده Project CARS توسط استودیو بازی سازی Slightly Mad طراحی و ساخته شده است این بازی در حالی که دو بار در انتشار تعویق داشت بلاخره ماه گذشته روانه بازار شد که در جدول فروش هفتگی بریتانیا برای مدتی در رتبه اول قرار داشت. این استودیو اعلام کرد که نسخه دوم بازی یعنی Project CARS 2 کلید خورده است و طراحان و توسعه دهندگان در حال کار بر روی آن نیز می باشند.

project-cars-2-04 (1)

این بازی یک مبارزه بین اتومبیل ها به شما می آید و از آنجا که نسخه اول بسیار مورد استقبال گیمرها قرار گرفت استودیو بازی سازی Slightly Mad باید چیزی فراتر از نسخه قبل چه از لحاظ گرافیک و چه از لحاظ اتومبیل ها و لوکیشن ها طراحی و توسعه دهد. به احتمال ساحت این بازی ۱۴ ماه طول می کشد و باید توسعه دهندگان روی آن کار کنند البته استودیو بازی سازی Slightly Mad هیچ سخنی درباره مدت طراحی و ساخت بازی Project CARS 2 نکرده است اما انتظار می رود که این استودیو جزئیات بیش تری را درباره این بازی منتشر کند.

ویژگی های Project CARS 2 به شرح زیر است:

  • فهرست بزرگی از آهنگ های برتر، ۵۰ لوکیشن (مکان) منحصر به فرد و بیش از ۲۰۰ دوره در بازی که شامل مسابقات روی شن و ماسه، گل و برف، پیست های متنوع و چرخه آب هوایی متفاوت می باشد.
  • وسیع ترین طیف متفرقه بازی با ۸ رشته مختلف که برخی از آن ها شامل Rallycross, Hillclimbs, و Touge می شوند. وجود بیش از ۲۰۰ اتومبیل مختلف در ۴۰ کلاس متنوع شامل اتومبیل های مسابقه ای و خیابانی نیز می شود.
  • رانندگی تیمی این بازی از ویژگی های جدید است که بازی را استراتزی تر کرده است.
  • این بازی قابلیت بازی کردن آنلاین را به ارمغان می آورد که گیمر ها می توانند از سراسر جهان در هر محلی با رقیبان خود در مکان های مختلف در سرورهای مختلف رقابت کنند که به روزرسانی اخبار در شبکه رادیویی درایور نیز انجام خواهد شد.

تاریخ انتشار Project CARS 2 هنوز مشخص نشده است و این احتمال وجود دارد که همانند نسخه اول انتشار آن چند بار به تعویق بیافتد. با یان حال این بازی در زمان انتشار برای کنسول های پلی استیشن ۴، ایکس باکس وان و پی سی نیز عرضه خواهدشد.

منبع: [technobuffalo]

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *