اندروید وان در آفریقا با یک گوشی هوشمند ۸۷ دلاری در دسترس قرار گرفت

اندروید وان در آفریقا با یک گوشی هوشمند ۸۷ دلاری در دسترس قرار گرفت
  • 1394/5/27
  • مبين
  • 0

بعه نظر میر سد که اندروید وان فراتر از آسیا در حال گسترش است. گوگل امروز اعلام کرد که سهام متمرکز خود را روی ۶ کشور آفریقایی خواهد گذاشت هرچند که در حال حاضر تنها یک گوشی هوشمند در دسترس قرار گرفته است.

گوشی هوشمند HOT 2 یک دستگاه از جنس پلاستیک بوده که از طریق یک شرکت در هنگ کنگ با نام Infinix توسعه یافته است و باتوجه به گزارشات این دستگاه تنها با قیمت ۸۷ دلار در کشورهای  نیجریه، غنا، مصر، کنیا، مراکش و ساحل عاج در دسترس قرار گرفته است که تقریبا یک سوم قاره را پشش داده است.

android-one-africa-81

این دستگاه دارای صفحه نمایش ۵ اینچی ۷۲۰p، باتری ۲۲۰۰mAh با ویژگی های صرفه جویی در انرژی، یک دوربین ۱۳ مگاپیکسلی، یک دوربین ۲ مگاپیکسلی جلویی، حافظه داخلی قابل ارتقا ۱۶ گیگابایتی، اسلات دو سیم کارته، پردازنده چهار هسته ای MediaTek ، رادیو FM است و همچنین اندروید ۵٫۱ نیز روی آن اجرا می شود. رم دستگاه ۱ گیگابایت بوده که نسخه گرانتر آن با ۲ گیگابایت رم در دسترس خواهد بود که طراحی طلایی یا گولد در آن وجود دارد.

فراتر از امیدهایی که گوگل داده است قرار بر این شده که ویژگی یوتیوب آفلاین در این دستگاه به ارمغان بیاورد که رد آن می توان فیلم ها را ذخیره کرد و ظرف ۴۸ ساعت آینده آن ها را تماشا کرد.

این شرکت در حال حاضر قیمت دستگاه های اندروید وان را کاهش داده است که با کاهش ۵۰ دلاری مواجه شده است اما در نگاه کلی باید تا آینده این دستگاه ها صبر کنیم. نظر شما درباره این خبر چیست؟

منبع: [technobuffalo]

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *