پروژه تانگو از سوی گوگل و اینتل پرده بردرای شد

پروژه تانگو از سوی گوگل و اینتل پرده بردرای شد
  • 1394/5/28
  • مبين
  • 0

اینتل ساخت اولین گوشی هوشمند پروژه تانگو را اعلام کرد که ترکیبی از نرم افزار نقشه برداری سه بعدی گوگل و تکنولوژی دوربین سه بعدی RealSense شرکت اینتل است. این دستگاه ساخته شده در انجمن توسعه اینتل به نمایش همگان گذاشته شد و زمان انتشار واقعی آن هنوز معلوم نیست.

این دستگاه ساخته شده دارای یک صفحه نمایش ۶ اینچی است و به نظر می رسد که همانند دیگر گوشی های هوشمند کاملا استاندارد است و تفاوت عمده آن در دوربین پشتی دستگاه است که یک گوشی هوشمند غیر قابل مقایسه با دیگر گوشی های هوشمند بازار به ارمغان می آورد. این گوشی هوشمند می تواند یک اسکن کاملا سه بعدی را از هر اتاقی بگیرد که شرکت اینتل روی صحنه این عمل را روی اتاق حاظری با وسایل موجود در آن انجام داد.

۰۸۱۷idf163

 

گوگل هم بلاخره از پروژه تانگو فون یا موبایل تانگو سخن گفت که به کفته آن: این فناوری باعث می شود که ایجاد نقشه های سه بعدی راحت تر شود و همچنین آثار اسکن شده بدون جی پی اس نیز خواهند بود.

"OLYMPUS DIGITAL CAMERA         "

هامنطور که اعلام کردیم هیچ کلمه ای از زمان انتشار این دستگاه فاش نشده است و اگر در واقع پروژه تانگو نیز راه اندازی شود تکنولوژی این دستگاه تحول عظیمی را در بازار دستگاه های هوشمند ایجاد خواهد کرد. لازم به ذکر است که نمونه ساحت شده فقط برای توسعه دهندگان است و نسخه اصلی دستگاه هنوز در حال ساخت می باشد.

منبع: [technobuffalo]

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *