تست عمر باتری گلکسی نوت ۵

تست عمر باتری گلکسی نوت ۵
  • 1394/6/2
  • پرهام
  • 1

بعد از موفقیت شرکت سامسونگ در معرفی پرچمداران سری اس خود، چندی پیش این شرکت از دو تلفن هوشمند با صفحات بزرگ تر رونمایی کرد؛ گلکسی نوت ۵ و همچنین گلکسی اس ۶ اج پلاس. این کمپانی با قرار دادن یک باتری با گنجایش کمتر از قبل در نوت ۵، حواس ها ما را به این بخش معطوف کرد. باتری گلکسی نوت ۵، گنجایش ۳۰۰۰ میلی آمپری داشته و همچنین امکان تعویض وجود ندارد.

به هر حال اگر می خواهید از عمر باتری نوت ۵ در مقایسه با رقیبانش مطلع شوید، با ما همراه گردید.

در بخش اول، نوت ۵ در تست عمر باتری در هنگام مکالمه توانست رکورد بیست و هشت ساعت و نیم را به جای گذارد. رکوردی که با گلکسی نوت ۴ نیز برابری می کند و برای یک پرچمدار بسیار مطلوب است.

۱

با ۱۰ ساعت و ۴۳ دقیقه وب گردی، گلکسی نوت ۵ دوباره رکوردی مشابه با برادر قبلی خود یعنی گلکسی نوت ۴ (قبل از دریافت آپدیت اندروید آب نبات چوبی) را بر جای گذاشت. با توجه به گنجایش کمتر باتری نوت ۵، این رکورد ها در نوع خود قابل تحسین است.

۲

در بخش پخش ویدیو، باتری کوچک تر گلکسی نوت ۵ بالاخره در مقابل نوت ۴ کم می آورد. در این بخش رکورد گلکسی نوت ۵ حدود ۱۴ ساعت با یک بار شارژ کامل بود، در حالی که نوت ۴ در همین شرایط حدود ۱۸ ساعت دوام در بررسی ما دوام آورده بود.

capture-20150824-020338

با تشکر از عملکرد بسیار فوق العاده چیپست ۱۴nm Exynos 7420، گلکسی نوت ۵ در بررسی کلی عمر باتری ما توانست ۸۵ ساعت دوام بیاورد. این بدین معناست که فبلت جدید سامسونگ می تواند با یک بار شارژ شدن به مدت سه روز دوام بیاورد؛ به شرک این که هر روز به یک ساعت مکالمه، یک ساعت وب گردی و همچنین یک ساعت تماشای ویدیو بپردازید.

۴

نتیجه کلی تست عمر باتری نوت ۵ تنها ۵ ساعت کمتر از رکورد نوت ۴ در بررسی قبلی ما است. به نظر ما گلکسی نوت ۵ در زمینه عمر باتری هیچ چیز از رقیبان خود کم ندارد و با وجود قابلیت های شارژ سریع می توان آن را بی نظیر تلقی کرد.

حال نظر شما در مورد گلکسی نوت ۵ چیست؟ آیا امکانات این فبلت – بخصوص عمر باتری آن – مد نظر شما قرار گرفت؟ حاضر به خریداری این فبلت هستید؟ نظرات خود را در بخش پایین با ما و خوانندگان گویا آی تی در میان بگذارید.

منبع: GSM arena

دیدگاه خود را وارد کنید
1 دیدگاه
  1. ولی اینجوری که داره پیش میره باطری دیگه معنایی نداره و تکنولوژی های جدید با طول عمر بالا جایگزین خواهد شد.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *