نمونه تصویر گرفته شده با دوربین اکسپریا Z5 پریمیوم

نمونه تصویر گرفته شده با دوربین اکسپریا Z5 پریمیوم
  • 1394/6/11
  • مبين
  • 0

پس از معرفی رسمی سه گوشی هوشمند اکسپریا Z5 اکسپریا، Z5 کامپکت و اکسپریا Z5 پریمیوم نوبت به بررسی آن ها می رسد. همانطور که می دانید اکسپریا Z5 پریمیوم اولین گوشی هوشمند با صفحه نمایش ۴K است و دوربین ۲۳ مگاپیکسلی موجود در پشت دستگاه کیفیت تصاویر را به اوج خود می رساند.

سونی سنسور ۲۳ مگاپیکسلی Exmor RS را در در سه دستگاه خود جا داده است و حال انتظار عملکرد بسیار سریع از آن را داریم که این عمل با توجه به وجود فوکوس خودکار ۱۹۲ نقطه ای آن است. سونی وعده زمان فوکوس ۰٫۰۳s را داده است که در واقع سه برابر سریع تر از سنسورهای موجود است و بسیار سریع تر از گلکسی نوت ۵ و Redmi Note 2 عمل خواهد کرد.

حال با توجه به نظر گرفتن قدرت فوکوس دستگاه گفته شده است که تا ۵ برابر زوم را بدون افت کیفیت تصویر به ارمغان می آورد و به طور واضح ISO12800 و ISO3200 را در ویدئو ها دارد. همچنین کیفیت ضبط فیلم های ۴K در آن به لطف صفحه نمایش آن واضح تر شده است. اکنون سونی تصاویر گرفته شده با دوربین اکسپریا Z5 پریمیوم منتشر کرده است که قدرت و کیفیت آن را به رخ رقیبان می کشد شما می توانید در ادامه می توانید آن ها را مشاهده کنید.

۱

 

۲

 

۳

 

۴

 

۵

 

۶

 

منبع: [phonearena]

 

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *