از این پس یوتیوب بدون تبلیغ و البته پولی می شود!

از این پس یوتیوب بدون تبلیغ و البته پولی می شود!
  • 1394/7/5
  • مهیار سوری
  • 0

یوتیوب ، این سرویس محبوب پخش ویدئو که بیشتر برای تفریح و (در بعضی موارد اپسیلون! برای) تحقیقات از آن استفاده می شود، همه چیزش خوب است غیر از تبلیغات مزاحم اش که به طور تصادفی نمایان می شود مخصوصا اگر کار فوری داشته باشی و منتظر وایستی!
اما خبر خوب اینجاست که گویا، قرار است یوتیوب هم بدون تبلیغ شود. اما زمانش کی هست؟ طبق یک گزارش از Re/code، زمان رونمایی از نسخه بدون تبلیغ یوتیوب اواخر ماه اکتبر (تقریبا اوایل آذر ماه) خواهد بود. گفته می شود در این زمان یک ایمیل موافقت نامه از طریق یوتیوب به دارندگان محتوا ارسال می شود که در صورتی که آن را نپذیرند، ویدئو هایشان به صورت عمومی به نمایش گزاشته نخواهد شد. این شرایط ویژه از ۲۲ اکتبر تثبیت خواهد شد.

youtube1
متاسفانه یا خوشبختانه، آن طور که به نظر می رسد قیمت این سرویس جدید ماهیانه ۱۰$ خواهد بود. آن طور که Re/code می گوید احتمالا این این نسخه بدون تبلیغ یوتیوب از YouTube Music Key نیز بهره خواهد برد و تا آنجایی که ما می دانیم قرار است تا به YouTube Red (مگه تا الان صورتی بود؟!) تغییر نام پیدا کند.
در ادامه، با امکان تبدیل یوتیوب به یوتیوب رد، که نسخه بدون تبلیغ آن است، تا زمانی که هیچ گفته رسمی به میان آورده نشود، هیچ نمی توان گفت. همایش گوگل نزدیک است و روز سه شنبه (۲۹ سپتامبر – ۷ مهر) برگزار خواهد شد. در کنار معرفی تلفن های Nexus احتمالا از یوتیوب و به روز رسانی های آن در گجت های جدید نیز کلماتی بیان خواهد شد. پس تا زمان رونمایی نکسوس و اطلاعات بیشتر راجع به یوتیوب باید به انتظار نشست.

با گویا آی تی همراه باشید

منبع: Ubergizmo

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *