HTC: مدل One A9 جایگزینی برای آیفون خواهد بود

HTC: مدل One A9 جایگزینی برای آیفون خواهد بود
  • 1394/7/28
  • مجید جعفری
  • 0

HTCHTC-CEO-says-the-One-A9-will-be-a-good-alternative-to-Apples-iPhones قصد دارد در رویدادی که فردا ۲۰ اکتبر در شهر نیویورک برگزار خواهد شد، پرچمدار جدید خود را معرفی کند. این پرچمدار HTC One A9 نام دارد که خوشبختانه با اطلاعاتی که هفته پیش خواسته یا ناخواسته از سوی Orange France منتشر شد، می توان طراحی منحصر به فرد این مدل را مشاهده کرد.

بر اساس نامه ای که مدیر عامل شرکت HTC، آقای کر وانگ، به کارمندان خود ارسال کرده، One A9 جایگزینی برای آیفون های شرکت اپل است چرا که این مدل “بین زیبایی، عملکرد و سادگی توازن برقرار کرده است”.

HTC-One-A9-in-whiteh-and-black

اگر به طراحی One A9 دقت کنید متوجه منظور مدیر عامل HTC خواهید شد. این تلفن دارای بدنه فلزی و نازک است و به نظر می رسد مجهز به صفحه نمایش ۵ اینچی با وضوح ۱۰۸۰ در ۱۹۲۰ باشد. احتمال می رود A9 اولین تلفن غیر نکسوزی باشد که به طور پیش فرض مجهز به نسخه ۶ سیستم عامل اندروید است. چیپستی که HTC برای پرچمدار خود در نظر گرفته، Snapdragon 617 در کنار ۲ یا ۳ گیگ رم و حافظه داخلی ۱۶ و ۳۲ گیگابایتی با قابلیت افزایش به کمک اسلات microSD است. اگر شایعات درست از آب در بیاید دوربین One A9 یک لنز ۱۳ مگاپیکسلی خواهد بود.

HTC-One-A9-in-white-and-mblack

باید تا کنفرانس فردا منتظر ماند و دید آیا گفته مدیر عامل HTC تنها محدود به طراحی A9 می شود یا خیر. گفته شده این مدل با قیمت ۵۹۹ یورو یعنی ۱۵۰ یورو ارزان تر از iPhone 6s وارد بازار خواهد شد.

منبع: Phonearena

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *