۹۰ درصد کاربران بزرگ ترین سرویس میکرو بلاگینگ چین، اسمارت فون اندرویدی Xiaomi را در دست دارند

۹۰ درصد کاربران بزرگ ترین سرویس میکرو بلاگینگ چین، اسمارت فون اندرویدی Xiaomi را در دست دارند
  • 1394/8/4
  • مجید جعفری
  • 0

اگر چه نام Xiaomi شاید برای اکثر ما ناشناخته باشد و کمتر کسی از تلفن های این تولید کننده چینی استفاده بکند و یا حتی لااقل با آن ها آشنایی داشته باشد اما در آن سوی کره زمین یعنی در چین همه چیز متفاوت است و Xiaomi حتی از شرکت هایی مانند سامسونگ و اپل نیز محبوبیت بیش تری پیدا کرده است.

شیائومی یکی از شرکت های به سرعت در حال پیشرفت است که با سیاست های مالی وسوسه کننده خود توانست بسیاری از سرمایه گذاران را به سمت خود بکشاند. یکی از این سرمایه گذاران نیز آقای Huge Barra، یکی از مدیران ارشد گوگل بود که در سال ۲۰۱۳ برای تصاحب جایگاه نایب رئیسی شیائومی، Mountain View را رها کرد.

پس از گذشت این سال ها به نظر می رسد Xiaomi به اهداف خود بسیار نزدیک شده است چرا که باید گفت ازبین هر ۱۰ نفر که از سرویس میکرو بلاگینگ بزرگ چین یعنی Tencent استفاده می کنند ۹ نفر یکی از تلفن های این شرکت را در دست دارند. دهمین تلفن نیز Galaxy Note 2 است!

xiaomi-tencent

در رابطه با Tencent باید گفت این سرویس با قابلیت هایی که دارد جایگزین اصلی Twitter در چین به حساب می رود. این سرویس به قدری گسترده است که می توان آمار و اطلاعات کاربران آن را به دیگر سرویس ها تعمیم داد.

منبع: Phonearena

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *