Vivo تلفن میان رده Y51 را معرفی کرد

Vivo تلفن میان رده Y51 را معرفی کرد
  • 1394/9/11
  • مجید جعفری
  • 0

همان طور که پیش از این Vivo قول داده بود، دیروز کنفرانسی برای معرفی تلفن های X6 و X6 Plus برگزار شد. این دو مدل تلفن دارای بدنه ای فلزی و صفحه نمایش های ۵٫۲ و ۵٫۷ اینچی Super AMOLED هستند. از این ها که بگذریم معرفی این تلفن ها زمانی برای خود نمایی Y51 و Vivo Y51L نگذاشت. از آن جایی Vivo به هیچ عنوان قصد نداشت که معرفی دیگر مدل های جدید آن زیر سایه معرفی پرچمدارهایش قرار بگیرد در وبسایت رسمی خود صفحه ای مخصوص برای معرفی Y51 در نظر گرفته است.

kj

بر اساس اطلاعات منتشر شده در صفحه رسمی ویوو، Y51 به یک پنل ۵ اینچی با وضوح ۹۶۰ در ۵۴۰ پیکسل مجهز است. علاوه بر این، این تلفن از چیپ ۶۴ بیت Snapdragon 410 در کنار ۲ گیگابایت رم بهره می برد و اندروید ۵ را به طور پیش فرض اجرا می کند. حافظه داخلی Y51، یک حافظه ۱۶ گیگابایتی است که به کمک microSD تا ۱۲۸ گیگ قابل ارتقاست. دوربین های این تلفن نیز دو دوربین ۸ و ۵ مگاپیکسلی معمول بر روی اکثر تلفن ها هستند.

در رابطه با مشخصات فیزیکی این تلفن باید گفت که Y51 دارای ابعاد ۱۴۳٫۸x71.7×7.52mm و وزنی معادل با ۱۵۷ گرم است و در خود یک باتری ۲۳۵۰ میلی آمپری را جای داده است. پشتیبانی از LTE، Bluetooth، GPS و از همه مهم تر مادون قرمز از دیگر قابلیت های Y51 به حساب می روند.

gf

اگر چه تا کنون اطلاعاتی در رابطه با قیمت این تلفن منتشر نشده اما مشخصات Y51 آن را دربین تلفن های میان رده قرار می دهد. بنابراین انتظار می رود قیمت آن نیز مقرون به صرفه باشد.

منبع: Gsmarena

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *