اطلاعات بیشتر از Vivo X5 Pro با پورت USB-C

اطلاعات بیشتر از Vivo X5 Pro با پورت USB-C
  • 1394/2/7
  • علی رضاپور
  • 0

Vivo یک کمپانی چینی است که با محصول جدیدش سعی در پیدا کردن جای خود در بازار مصرف را دارد. البته این محصول با وجود قیمت پائین خود، می تواند تهدیدی جدی برای دیگر اسمارت فون ها٬ مخصوصاً اسمارت فون های چینی به حساب آید. این کمپانی برای این رقابت، Vivo X5 Pro را طراحی کرده است. در ادامه با گویا آی تی همراه شوید.

طراحی اسمارت فون X5 بسیار زیبا و منحصر به فرد می باشد؛ شاید مهم ترین نکته ای که در طراحی X5 حائز اهمیت است، تقلید نکردن از بقیه ی مدل ها باشد. پیشتر نیز عکس ها و مشخصاتی منتشر شده بودند که در این مطلب٬ آن ها را تکمیل می کنیم.

پرچم دار جدید Vivo یعنی X5 Pro یک اسمارت فون midranger ( میان رده ) می باشد. اما اگر بخواهیم آن را با بقیه ی میان رده های دیگر مقایسه کنیم٬ باید بگوییم که X5 از بیشتر رقبا چند گام جلو تر است. یکی از نکات جالبی که در این باره در دنیای دیجیتال منتشر شده بود٬ برخورداری X5 از یک دوربین جلوی ۳۲ مگاپیکسلی بود که یک دروغ محض است.

۴۶۲

پردازنده ی X5 نسبت به قیمتش بسیار ایده آل می باشد؛ این اسمارت فون از یک پرازنده ی Snapdragon 615 با معماری ۶۴ بیتی برخوردار است. از جمله پورت های ارتباطی هر تلفن همراهی می توان به پورت USB اشاره کرد. X5 نیز از این قاعده مستثنی نیست. به همین خاطر دارای یک پورت USB Type C می باشد. با وجود این که ویژگی های مشخصی از این اسمارت فون در دسترس نیست و تا کنون منتشر نشده است٬ اما می توان حدس زد که X5 از یک دوربین ۱۶ مگاپیکسلی با فوکوس (کانون) اتوماتیک برخوردار خواهد بود.

لازم به ذکر است که اسمارت فون یاد شده از لحاظ میزان ظرفیت باتری هیچ مشکلی ندارد. به این دلیل که یک « باتری ۳۵۰۰ میلی آمپری لیتیم یون » شارژ آن را تامین می کند.

آخرین پرچم دار کمپانی محصولات دیجیتال Vivo ٬ یعنی X5 Pro قرار است در هفته ی آینده با یک بدنه ی فلزی راهی بازار خواهد شود.

[منبع: Phone Arena]

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *