قابلیت multi-account به اینستاگرام اضافه شد

قابلیت multi-account به اینستاگرام اضافه شد
  • 1394/11/21
  • مجید جعفری
  • 0

Instagram-for-iOS-and-Android-get-multi-account-supportاینستاگرام مدت هاست به تقاضای بسیاری از کاربران در حال کار بر  روی قابلیتی است تا آن ها بتوانند در یک اپلیکیشن اینستاگرام از چندین حساب کاربری استفاده کنند. بالاخره فعالیت های اینستاگرام به سرانجام رسید و این شرکت اعلام کرد از این پس کاربران می توانند از قابلیت multi-account استفاده کنند. بنابراین برای استفاده از چند حساب کاربری دیگر نیازی به چند دستگاه و یا چند اپلیکیشن مجزا و یا حتی اقدام به log out و log in برای هر اکانت نیز نیست.

قابلیت multi-account در اینستاگرام به شکلی طراحی شده که در هنگام استفاده از حساب های متفاوت، کاربر دچار سردرگمی نشود. برای مثال به اشتباه عکسی را در صفحه ی دیگری منتشر نکند و این نیز به لطف نمایش تصویر پروفایل هر حساب کاربری در بیشتر فسمت های اپلیکیشن میسر شده است. در حال حاضر ماکزیمم حساب های فعال بر روی اینستاگرام تنها ۵ اکانت است که البته کافی به نظر می رسد.

این نسخه از اینستاگرام مدت ها پیش از IOS و در ماه نوامبر بر روی اندروید تست شده بود. این در حالی است که نسخه ۷٫۱۵ اینستاگرام که به قابلیت multi-account مجهز است از iTunes منتشر شده اما همچنان جای خالی آن در Play Store احساس میشود.

منبع: Phonearena

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *