چارم، اولین ردیاب سلامتی سامسونگ در ۴ کشور عرضه می شوند

چارم، اولین ردیاب سلامتی سامسونگ در ۴ کشور عرضه می شوند
  • 1395/2/25
  • زهرا معبودی
  • 1

حدودا سه ماه پیش بود که سامسونگ، اقدام به معرفی گلکسی اس ۷ خود نمود که در کنار آن خبر مدل اج نیز حسابی کاربران و علاقمندان به این برند را هیجان زده کرد اما در حاشیه ی این مراسم، سامسونگ خبرهایی هم از ردیاب های سلامتی خود ارائه داد که این روزها نام آن را چارم گذاشته اند. باتری این دو دستگاه بسیار قابل توجه است چرا که تا یک هفته شارژ را برای کاربر خود نگهداری می کنند. طی این سه ماه خبرهای تکمیلی از دستگاه های چارم نبود اما امروز تقریبا تمام ابهامات رفع شده اند.

Samsung-Charm_1-800x450

سامسونگ طی یک افشاگری اعلام کرد که قرار است ردیاب های خود را ابتدا به ۴ کشور پر مصرف گجتی ارائه دهد که شامل فرانسه ایتالیا و روسیه و کره می باشند. در کنار این ۴ کشور، چند بازار منتخب نیز از توزیع ردیاب سلامتی چارم بهره مند خواهند شد.

 این ردیاب ها تقریبا ساده و ابتدایی هستند چرا که فقط یک لامپ ال ای دی دارند که برای شمارش گام ها و ارسال نوتیفی هایی بکار می آید. این سادگی موجب می شود که باتری ۱۷ میلی آمپر ساعتی آن تا ۷ تا ۱۴ روز برایشان انرژی را نگهدارد.

 این گجت پوشیدنی خوشبختانه با تمام دستگاه های اندرویدی از برند های مختلف سازگار است و قرار است با همنشینی با یک اپلیکیشن قابلیت هایش افزایش پیدا کند. قیمتی که سامسونگ در نظر گرفته نیز ۴۰ یورو می باشد.

این سیستم در گنگره جهانی موبایل معرفی شده بود که اطلاعات تکمیلی آن در روز گذشته توسط سامسونگ ارائه شد.

دیدگاه خود را وارد کنید
1 دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *