Xbox جدید مایکروسافت و مشکل پشتیبانی از ویدیو ۴k

Xbox جدید مایکروسافت و مشکل پشتیبانی از ویدیو ۴k
  • 1395/5/10
  • زهرا معبودی
  • 0

کنسول جدید مایکروسافت که نسل هشتم از کنسول های این شرکت است با نام Xbox One S  تا چند روز آینده قرار است که منتشر گردد با این حال طبقه گفته بعضی که دستگاه خود را زودتر تحویل گرفته اند به نظر می رسد که این کنسول ها باید درهمان ابتدای خرید یک بار بروز رسانی کامل شوند به طوری که این کنسول ها در زمان خرید بدون بروز رسانی قادر به پخش تصاویر ۴K  و بلو-ری نخواهند بود و این فرمت ها را پشتیبانی نمی کنند. این روند سابقا در فروش بازی های کنسول رواج داشت به این صورت که بازی خریداری شده در همان بار نخست بایستی بروز رسانی شده تا بتواند اجرا گردد و حالا شاهد این هستیم که این اتفاق در خود کنسول ها نیز در حال رواج یافتن می باشد.

Xbox-One-S-4K

همچنین شما می بایستی مدیا پلیر کنسول خود را در بار نخست بروز رسانی نمایید تا قابلیت های پخش ۴k و بلو- ری به آن افزوده گردد گرچه کاربر فوق در توییتی که به تازگی منتشر نموده اعلام داشته که حتی پس از بروزرسانی نرم افزار ها و خود کنسول بازهم نتوانسته قادر به پخش تصاویر بلو- ری از کنسول خود گردد.

در نتیجه دستگاه ایکس باکس وان اسلیم باید در روز اول عرضه خود به طور کامل بروز رسانی گردد تا قابلیت های فوق الذکر را برای کاربران و گیمر های خود پشتیبانی نماید.

Xbox-One-S-4K

شنیده ها حاکی از آن است که مدل اسلیم ایک باکس وان قرار است ابتدا فقط با ظرفیت ۲ ترابایت عرضه گردیده که قیمت آن ۳۹۹ دلار خواهد بود.

منبع: WCCFtech

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *