نمایشگاه IFA میزبان شارژر فوق تکنولوژیکی هوآوی بکار رفته در Mate 9

نمایشگاه IFA میزبان شارژر فوق تکنولوژیکی هوآوی بکار رفته در  Mate 9
  • 1395/5/23
  • زهرا معبودی
  • 0

شرکت ها برای اینکه نامشان سر زبان ها باشد، باید بتوانند خلاقیت خود را به رخ همدیگر بکشند. برای مثال هواووی که دو سه سالی است قدم در این عرصه نهاده برای اینکه بتواند خود را تثبیت کند دست به کارهای خلاقانه ای می زند. گذشته از مشکلاتی که اخیرا این شرکت را تهدید می کند، در ماه های قبل بود که این شرکت اعلام کرد که با یک فناوری می تواند یک باتری ۳۰۰۰ میلی آمپر ساعتی را طی ۵ دقیقه به میزان ۵۰ درصد شارژ کند  و این ادعای خود را ثابت کرد. با این حساب، هواوی تصمیم گرفت این فناوری خود را تحت عنوان نام SuperCharge ثبت کند که به تازگی به این مهم موفق شده است

حالا که هواوی می خواهد در نمایشگاه IFA سیستم هوشمند جدیدش تحت عنوان Mate 9 را معرفی کند، این  فناوری جدید می تواند برگ برنده ای برای وی باشد تا با رقبایش رقابت کند.

Mate 9

البته ابزار آلاتی تحت نام های Dash Charge, VOOC, Quick Charge 3.0, PumpExpress, TurboPower برای شارژ سریع هم اکنون در بازار وجود دارند اما این ابزارها موجب آسیب رسانی جدی به باتری ها می شوند اما هواوی توانسته این مشکل را رفع کند.

موضوع باتری سیستم های هوشمند از یک طرف، و از طرف دیگر دوربین گوشی های هوشمند مساله ای است که هم کمپانی ها روی آن ها تمرکز دارند و هم کاربران نسبت به آن ها حساسیت بالایی دارند از این رو کمپانی ها سعی کرده اند این دو مورد را ارتقا دهند. از نظر دوربین کمپانی ها توانسته اند کمی نظر کاربران را جلب کنند اما از نظر باتری هنوز شرکتی ابداع موفق یا تغییر چشم گیری نداشته است. بنظر می رسد این ابداع هواوی بتواند شوکی در بازار موبایل ایجاد کند به طوری که ۱۵۰ میلیون مشترکی که قصد دارند از محصولات آیو و ویوو خریداری کنند را به سمت گوشی جدیدش با فناوری شارژ جدیدش بکشاند. نظر شما در مورد سرویس شارژر جدید هواوی چیست؟

 منبع: AndroidAuthority

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *