اسپیکر اختصاصی Samsung Scoop به زودی رونمایی می شود

اسپیکر اختصاصی Samsung Scoop به زودی رونمایی می شود
  • 1395/6/4
  • زهرا معبودی
  • 0

 برخی از شرکت ها منتظرند تا ببینند رقبا چه می کنند و آن زمان است که وارد رقابت اساسی می شوند. مثلا به تازگی فهمیدیم که سامسونگ هم قصد دارد به تقلید از گوگل یک اسپیکر اختصاصی با برند خودش طراحی کند که در این عرصه البته موفق شده اما افرادی که با اسپیکر آمازون موسوم به آمازون اکو آشنا هستند از کار جدید سامسونگ ایراد گرفته اند که چرا در طراحی اشت از آمازون اکو اقتباس هایی کرده است.

Samsung Scoop

سامسونگ اعلام کرده که اسم  گجتش را Samsung Scoop نام گذاری کرده است. این اسپیکر سیلندر شکل قطری به میزان ۸۰ میلی متر دارد که نشان از ظرافت آن دارد.

Samsung Scoop

این دستگاه بر روی دیوایس هایی که امکان پخش صدا دارند نصب می شود، و صدای آن ها را منعکس می کنند. به گزارش گویا آی تی برای کنترل بهتر صدای منعکس شده روی این اسپیکرها کلید های کنترلی صدا نیز موجود است. حتی می توانید از طریق usb و جک ۳٫۵ میلی متری این اسپیکر را به روش های دیگر مورد استفاده قرار دهید.

Samsung Scoop

Samsung Scoop بیشتر به صورت یک اسپیکر همراه شناخته شده است. این دستگاه دارای یک دستگیره چرمی و باتری قابل شارژ قابل حمل نیز می باشد.

اینکه در این سیستم از چه سیستم عاملی استفاده شود هنوز جای بحث دارد چون به احتمال زیاد سامسونگ بجای استفاده از اندروید از سیستم عامل کره ای تایزن در آن استفاده خواهد کرد.

Samsung Scoop

شاید این محصول به نمایشگاه IFA 2016 امسال در برلین برسد و شاید هم پروژه تا آن زمان نیمه کاره بماند. بنابراین توصیه می کنیم که منتظر اخبار بعدی ما در این باره باشید

Samsung Scoop

منبع: ArsTechnica

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *