هدف مایکروسافت از توسعهSkype Teams رقابت جدی با Slack است

هدف مایکروسافت از توسعهSkype Teams رقابت جدی با Slack است
  • 1395/6/17
  • زهرا معبودی
  • 0

کمپانی مایکروسافت که علاقه بسیاری به سرویس «اسلک» (Slack) از خود نشان می داد در ماه مارس سال جاری تصمیم به خرید این استارتاپ به مبلغی بالغ بر ۳٫۸ میلیارد دلار گرفت، اما بیل گیتس ضمن مخالفت با این تصمیم عنوان نمود که با وجود خریداری شدن اسکایپ در سال ۲۰۱۱ با ارزش ۸٫۵ میلیارد دلار بهتر است ردموندی ها به افزایش ویژگی های اسکایپ پرداخته تا آن را به رقیب سرسختی برای اسلک تبدیل نمایند. با مجله اینترنتی گویا آی تی همراه باشید تا به بررسی تغییرات پیش رو در این نرم افزار بپردازیم.

پس از اعلام نظر بیل گیتس در سال گذشته مبنی بر افزودن قابلیت های اسکایپ ظاهرا ردموندی ها برای جلب نظر موسس خود تصمیم به ایجاد قابلیت ها و ویژگی های جدید و خاص در اسکایپ نموده اند و بر اساس خبری که امروز منتشر شده است مشغول انجام آزمایشات نهایی بر روی قابلیت جدد این «Skype Teams» می باشند.

Skype Teams3

اخبار رسیده از https://www.gooyait.com حکایت از آن دارد که مایکروسافت با عرضه ویژگی «Skype Teams» قصد دارد این پلتفرم را بیشتر از پیش برای کسب و کار هاجذاب و کارآمد نماید و همچنین مدیریت تیم ها را ساده تر کند.

در این گزارش عنوان شده است که Skype Teams  قرار است مانند اسلک به کانال مجهز شود و حاوی بخش های متعددی مانند مارکتینگ، توسعه محصول یا فروش بتوانند کانال چت اختصاصی خود را داشته باشند. یکی از ویژگی های مهم اسکایپ «مکالمات موضوعی» خواهد بود که به کاربران اجازه می دهد بتوانند در فضایی مشابه به کامنت های  فعالیت نمایند.

Skype Teams3

در این گزارش که توسط وب سایت MSPoweruser منتشر شده است تصاویری از  مشاهده می شود که توسط یکی از کارمندان کمپانی مایکروسافت به بیرون درز نموده است.

همچنین به نظر می رسد مایکروسافت قصد دارد قابلیت های Skype Teams  را به مجموعه نرم افزاری Office 365 نیز بیافزاید.

با توجه به این که این اخبار به صورت غیر رسمی منتشر نشده است اطلاعات دقیقی از زمان عرضه نسخه جدید این محصولات در دست نیست.

نظرات و دیدگاه های خود را با گویا آی تی درمیان گذاشته و این خبر را با دوستان خود به اشتراک بگذارید.

منبع:

BusinessInsider ، MSPoweruser

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *