آخرین وضعیت قیمت و عرضه v20 اعلام شد

آخرین وضعیت قیمت و عرضه v20 اعلام شد
  • 1395/6/17
  • زهرا معبودی
  • 0

همانطور که پیشتر اعلام نمودیم کمپانی ال جی صبح امروز از پرچمدار جدید این کمپانی با نام LG V20  رو نمایی نمود. به نظر می رسد در جلسه معرفی، اطلاعاتی درباره قیمت و تاریخ عرضه این محصول جدید در بازار اطلاعاتی منتشر نشده است، اما شایعه ای وجود دارد که عنوان می کند این گوشی در تاریخ ۲مهر ماه روانه بازار خواهد شد.برای کسب اطلاعات بیشتر در این خصوص با گویا آی تی همراه باشید.

LG V20

شرکت ال جی صبح امروز از فبلت منحصر بفرد خود رونمایی نمود. این محصول جدید کمپانی ال جی از امکاناتی چون نمایشگری با رزولوشن QHD، پردازنده‌ی اسنپدراگون ۸۲۰ و حافظه‌ی رم ۴ گیگابایتی بهره می‌برد. در کنار نمایشگر دوم که در بالای نمایشگر اصلی قرار گرفته، وی ۲۰ نخستین گوشی هوشمند دنیا است که به تراشه‌ی Quad DAC مجهز شده است، به وسیله این تراشه گوشی قادر به تولید صدای با کیفیت ۳۲ بیتی خواهد بود. این گوشی از یک دوربین دوگانه‌ی ۱۶ و ۸ مگاپیکسلی بهره می‌برد تا به این ترتیب تجربه ای از یک گوشی قوی در زمینه سمعی  و بصری در اختیار کاربران خود قرار دهد.

LG V202

متاسفانه اطلاعات دقیقی درباره زمان عرضه و قیمت این محصول موجود نمی باشد و تنها می توان به شایعاتی که در این باره عنوان می شوند بسنده نمود.

در این شایعات اعلام شده است که این گوشی در تاریخ ۲ مهر ماه و با قیمت ۶۴۹ دلار در دسترس خواهد بود. اما با این وجود کمپانی ال جی فعلا سکوت کرده و قصد ندارد اطلاعاتی را در این باره منتشر نماید.

LG V20

بر اساس گزارش وب سایت  https://www.gooyait.com این شرکت قصد دارد، قیمت گوشی یاد شده را، طی هفته‌‌های آینده اعلام نماید.

نظرات و دیدگاه های خود را درباره محصول جدید کمپانی ال جی، همچنین قیمت و زمان عرضه آن با گویا آی تی در میان بگذارید.

 منبع PHONEARENA
دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *