معرفی رسمی فبلت LG V20 و مقایسه دقیق آن با LG v10

معرفی رسمی فبلت LG V20  و مقایسه دقیق آن با LG v10
  • 1395/6/17
  • زهرا معبودی
  • 0

کمپانی ال جی صبح امروز از نسل جدید فبلت های خود با نام LG V20 رو نمایی نمود در این مطلب قصد داریم به معرفی این محصول پرداخته و بررسی دقیق و نزدیکی میان این فبلت جدید و نسل پیشین خود LG V10 داشته باشیم با گویا آی تی همراه باشید.

قبلت ال جی V20 برای جبران فروش نا موفق جی ۵ تولید و رونمایی شده است این فبلت جدید ال جی قابلیت های منحصر به فردی دارد که می تواند به سادگی این فبلت جدید را از دیگر رقبای خود بی همتا نماید.

ابتدا به بررسی قابیت های این فبلت جدید کمپانی ال جی پرداخته و سپس مقایسه ای دقیق بر ویژگی های این فبلت جدید با نسل گذشته خود خواهیم داشت.

  • ویژگی های ظاهری

lgv20-compare-to-lgv10-5

طراحی ظاهری این فبلت تقریبا مشابه گوشی هوشمند G5 است. ای گوشی دارای بدنه تمام فلزی باریک (از مدل قبلی نیز باریک تر است) و در ابعاد ۱۵۹٫۷ در ۷۸٫۱ در ۷٫۶ میلی‌متر ساخته شده و ۱۷۴ گرم وزن دارد. دکمه تشخیص اثر انگشت در پشت گوشی واقع شده و دکمه های تنظیم صدا در سمت چپ گوشی قرار گرفته اند.

  • صفحه نمایش و سخت افزار

lgv20-compare-to-lgv10-2

فبلت جدید ال جی مجهز به صفحه نمایشگر ۵٫۷ اینچی با دقت تصویر ۱۴۴۰ در ۲۵۶۰ پیکسل می باشد. البته این فبلت مجهز به یک صفحه نمایش دوم ۲٫۱ اینچی با دقت تصویر ۱۶۰ در ۱۰۴۰ پیکسل هم می باشد.  در صفحه نمایش دوم می‌توان اعلان‌ها و زمان را دید و حتی رمز عبور قرار داد.

این فبلت از نظر سخت افزاری به تراشه‌ی اسنپ‌دراگون ۸۲۰ و چهار گیگابایت رم مجهز شده  که دقیقا همان مشخصات سخت افزاری گوشی G 5 است؛ اما این فبلت جدید در دو مدل با حافظه‌های داخلی ۳۲ و ۶۴ گیگابایت راهی بازار خواهد شد و همچنین  از کارت حافظه هم پشتیبانی می‌کند که این موضوع قطعا برای علاقه‌مندان بسیار جذاب خواهد بود.

یک باتری ۳۲۰۰ میلی‌آمپر ساعتی هم روی آن دیده می‌شود که از قابلیت شارژ سریع پشتیبانی می‌کند.

  • سیستم صوتی

lgv20-compare-to-lgv10-4

این فبلت از حالت DAC چهارگانه ۳۲ بیتی بهرمند می باشد که باعث شده کیفیت صدای خروجی آن بسیار بالا و با حداقل نویز باشد. ال‌جی ادعا کرده که این سیستم صوتی قادر است تا ۵۰ درصد نویزها را کاهش ‌دهد. همچنین بنا بر اعلام رسمی ال جی این فبلت جدید با هدفون‌های مخصوصی راهی بازار می‌شود که توسط شرکت Bang & Olufsen ساخته شده‌اند و باز هم تجربه‌ ی خوبی از گوش دادن به موسیقی را برای کاربران فراهم می‌ کنند.

قسمت ضبط صدای V20 هم فوق‌العاده عمل می‌کند. این فبلت توانایی ضبط صدا با فرمت ۲۴ بیت را دارد. همچنین از قابلیت ضبط صدای HD هم برخوردار است.

  • دوربین

lgv20-compare-to-lgv10-3

نسل جدید فبلت های ال جی مجهز به دوربین دوتایی می باشد که  ۱۶ و ۸ مگا پیکسلی هستند همچنین ال جی یک لرزشگیر اپتیکی تصاویر روی این فبلت قرار داده است. لنز ۱۶ مگاپیکسلی از دیافراگم f/1.8 بهره می‌برد و لنز دوم که زاویه دید بیشتری دارد از دیافراگم f/2.4 برخوردار است. البته زاویه دید دوربین دوم به ۱۳۵ درجه می‌رسد که برای عکس‌برداری از مناظر مختلف یا عکس‌های دست جمعی بسیار مناسب است.

یک دوربین جلوی ۵ مگاپیکسلی روی این فبلت تعبیه شده است که زاویه دید این دوربین به ۱۲۰ درجه می‌رسد و ۳۴ درصد نور بیشتری در مقایسه با دوربین جلوی V10 جذب می‌کند.

سیستم عامل

همانطور که پیشتر نیز در وب سایت https://www.gooyait.com اشاره شده بود فبلت جدید ال جی اولین گوشی غیر نکسوسی است که به سیستم عامل اندروید نوقا مجهز شده است.

  • قیمت و تاریخ عرضه محصول

قیمت و تاریخ عرضه این گوشی هنوز به طور رسمی اعلام نشده است اما این فبلت جدید باید قیمتی در حدود کهکشانی سامسونگ داشته باشد.

  • در ادامه شما را به مطالعه‌ی مقایسه‌ی مشخصات فنی ال‌جی وی ۲۰ با وی ۱۰ دعوت می‌کنیم.

 

LG V20 LG V10
پردازنده Qualcomm MSM8996 Snapdragon 820 Adreno 530 Qualcomm MSM8992 Snapdragon 808
سیستم‌عامل Android 7.0 Android Lollipop 5.1.1
حافظه‌ی رم ۴GB LPDDR4 ۴GB
صفحه نمایش ۵٫۷-inches IPS LCD 2560 x 1440 pixels with Second Screen ۵٫۷-inch, 2,560×1,440-pixel resolution
محافظ صفحه Gorilla Glass 5 Gorilla Glass 4
تراکم پیکسل ۵۱۵ppi ۵۱۵ppi
حافظه ذخیره‌سازی ۶۴GB UFS 2.0 ۳۲/۶۴GB
microSD up to 2TB Up to 200GB
دوربین اصلی ۱۶MP, F/1.8, 75 Degree, OIS- 8MP, F/2.4, 135 Degree Wide ۱۶ MP, f/1.8, laser autofocus, OIS, LED flash
دوربین جلو ۵MP, F/1.9, Wide ۵MP Duo, f/2.2
ضبط ویدیو >2160p@30fps, 1080p@60fps, HDR, Hi-Fi sound rec ۲۱۶۰p@30fps, 1080p@30fps, 720p@120fps, HDR, stereo sound
WiFi Wi-Fi 802.11 a/b/g/n/ac, dual-band, Wi-Fi Direct, DLNA, hotspot Wi-Fi 802.11 a/b/g/n/ac, dual-band, Wi-Fi Direct, DLNA, hotspot
بلوتوث v4.2, A2DP, LE, apt-X v4.1, A2DP, LE, aptX
سنسورها Fingerprint, accelerometer, gyro, proximity, compass, barometer, color spectrum Fingerprint, accelerometer, gyro, proximity, compass, color spectrum
مسیریابی Yes, with A-GPS, GLONASS/ BDS Yes, with A-GPS, GLONASS/ BDS
اثر انگشت دارد دارد
سیم کارت نانوسیم نانوسیم
باتری Removable Li-Ion 3200 mAh battery Removable Li-Ion 3000 mAh battery
وزن ۱۷۴g ۱۹۱g
ابعاد ۱۵۹٫۷ x 78.1 x 7.6 mm ۱۵۹٫۶x79.3×8.9mm
رنگ‌ها Titan, Silver, Pink Titan,White
قیمت TBD ۷۵۰$
اطلاعات این جدول براساس مشخصات فنی اعلام شده در زمان معرفی محصول جمع بندی شده است
نظرات و دیدگاه های خود را درباره این مطلب با گویا آی تی در میان گذاشته و این مطلب را برای دوستانتان نیز به اشتراک بگذارید.
منبع:

PhoneArena

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *