در آیفون های امسال دکمه هوم چه تغییری کرده است

در آیفون های امسال دکمه هوم چه تغییری کرده است
  • 1395/6/18
  • زهرا معبودی
  • 0

بالاخره شب گذشته با رونمایی از نسل جدید گوشی های آیفون مشخص شد که بسیاری از شایعات مطرح شده درماه های گذشته  صحت داشته اند(پوشش زنده خیری گویا آی تی). همانطور که انتظار می رفت، آیفون های جدید بسیاری از مشخصات ظاهری نسل های پیش از خود را حفظ نموده اند.

یکی از تغییراتی که در گوشی های آیفون امسال اتفاق افتاده و بسیار خوشایند است تغییر دکمه هوم می باشند هرچند پیش از این شایعات بسیاری را در این باره شنیده ایم که قصد داریم به برخی از آنها اشاره نماییم.

در جدید ترین ادعا یک بلاگ ژاپنی که Macotakara نام دارد ادعا نموده است که دکمه هو تاچ آدی آیفون قرار است با یک دکمه خازنی تعویض گردد این دکمه چیزی مانند ترک روی تاچ پد مک بوک های اپل خواهد بو د و توانایی کنترل فشار وارده را خواهد داشت.

 یک طراح خوش ذوق آلمانی به پیشواز آیفون ۷ رفته است و طرح های مفهومی از این محصول در اینترنت منتشر کرده است. در طرح های این طراح آلمانی ایده های جالبی وجود دارد. او سعی کرده در طرح مفهومی خود حاشیه های اطراف نمایشگر را به حداقل برساند و با حذف دکمه  Home آن را به قسمتی از نمایشگر تبدیل کند. در این طرح مفهومی پشت دستگاه لوگوی درخشان اپل قرارداده شده و همچنین دوربین آن دارای لنزی دوگانه است.

شنیده ها حاکی از این است که با توجه به اینکه شرکت اپل قصد تغییر دکمه هوم آیفون را دارد احتملا بهترین گزینه برای جایگزینی آن همین قابلیت خواهد بود.

همانطور که مشاهده می کنید تمامی موارد فوق به جز مطلب دکمه خازنی شایعه بوده است. دکمه هوم گوشی های آیفون در این نسل باز طراحی شده و دیگر رفت و برگشتی عمل نمی کند. موتور لرزشی قرار گرفته در دکمه هوم به کاربر حس کلیک شدن را القاء می نماید.

برای آگاهی از اطلاعات تکمیلی درباره این گوشی ها به مطلب «ماحصل رویداد رونمایی محصولات اپل و معرفی ویژه آیفون ۷» مراجعه نمایید.

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *