سامسونگ اعلام نمود: همین حالا برای ارسال نوت ۷ خود اقدام کنید

سامسونگ اعلام نمود: همین حالا برای ارسال نوت ۷ خود اقدام کنید
  • 1395/6/21
  • زهرا معبودی
  • 0

کمپانی سامسونگ در پی انفجار فبلت های نوت ۷ اعلام نموده بود که قصد دارد تمامی نسخه های فروخته شده را از سطح بازار جمع آوری نماید(۲٫۵ میلیون دستگاه تاکنون فروش رفته است) و پس از تست نهایی و بررسی های امنیتی نسخه های سالم و بی نقص را به مشتریان خود تحویل نماید.

اما از آنجا که بسیاری از مشتریان با وجود اطلاع از اخبار گسترده انفجار این فبلت ها در زمان شارژ باز هم نسبت به تحویل و تعویض فبلت خود اقدام نکرده اند از این رو کمپانی سامسونگ با تغییری در متن بیانیه خود از کاربران خواسته همین حالا اقدام به خاموش نمودن گوشی و ارسال آن برای تعویض اقدام نمایند.

galaxy-note7-exchange-program-strongly-advise

بنا بر اخبار منتشر شده بر وب سایتhttps://www.gooyait.com  با وجود این که تمامی نسخه های منفجر شده از این فبلت ها در زمان شارژ با حادثه موجه شده اند به نظر می رسد این کمپانی قصد دارد با این هشدار از افزایش آمار انفجار های فبلت خود جلوگیری نماید.

samsung-galaxy-note-7-recall-page-before-and-after

تغییر دیگری که در متن این بیانیه مشاهده می شود درباره زمان تحویل نسخه بی نقص این فبلت هاست که پیش از این یک هفته اعلام شده بود اما اکنون کمپانی سامسونگ اعلام نموده که کاربران باید منتظر  بررسی ها و تایید CPSC (کمیسیون ایمنی محصولات مصرفی آمریکا) بمانند و سپس نسخه بی عیب خود را دریافت نمایند.

galaxy-note7-exchange-program-conditions

بلومبرگ پیش از این اعلام نموده بود که پیش بینی می شود کمپانی سامسونگ در حدود ۱ میلیارد دلار در این میان ضرر نماید اما به نظر می رسد با توجه به اتفاقات علاوه بر این ضرر سهام این کمپانی نیز با سقوط مواجه شده است.

بظرات و دیدگاه های خود را درباره این مطلب با گویا آی تی در میان گذاشته و آن را برای دوستانتان نیز به اشتراک بگذارید.

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *