گوگل:بروزرسانی جدید Gmail تا ۲ هفته دیگر در دسترس کاربران خواهد بود

گوگل:بروزرسانی جدید Gmail  تا ۲ هفته دیگر در دسترس کاربران خواهد بود
  • 1395/6/25
  • زهرا معبودی
  • 0

کمپانی گوگل به تازگی اقدام به عرضه بروزرسانی جدید برای نسخه های موبایل و دسکتاپ اپلیکیشن Gmail خود نموده است. این بروز رسانی بخش های مختلفی از این اپلیکیشن را دستخوش تغییر نموده است. در ادامه با گویا آی تی همراه باشید تا برخی از این تغییرات را با هم مرور نماییم.

اولین و اساسی ترین تغییر روی داده در این بروز رسانی تغییر فرمت نمایش ایمیل ها می باشد. همانطور که می دانید پیش از این برخی از ایمیل ها کماکان با فرمت نمایشگر دسکتاپ نمایش می یافتند که خواندن آنها را بر روی موبایل اندکی دشوار می نمود.

gmail-update

آخرین ورژن Gmail از ایمیل هایی که با ساختار تعاملی ایجاد شده اند پشتیبانی می کند و محتویات این ایمیل ها به خوبی روی هر نمایشگری با هر اندازه ای در مقابل دیدگان کاربر قرار می گیرند؛ حتی روی نمایشگر کوچک موبایل های هوشمند قادر خواهید بود این ایمیل ها را با فرمتی درست و مناسب مشاهده نمایید.

از دیگر ویژگی های این بروزرسانی می توان به بزرگتر شدن اندازه لینک ها، متن ها و دکمه ها اشاره  نمود که سبب می شود کاربر تجربه ساده تری را در کار با این اپلیکیشن داشته باشد. همچنین در نسخه دسکتاپ نیز تغییراتی مشاهده خواهد شد زیرا تغییرات ایجاد شده در  نسخه موبایل با ابعاد بزرگتر نیز سازگاری دارند.

gmail-update

گوگل همچنین اعلام کرده که کاربران می توانند از این پس از جستارهای CSS در جیمیل بهره گیرند تا مطمئن شوند که فرمت ایمیل به شکل دلخواهشان در آمده است. علاوه بر این مواردی که ذکر شد گزینه های شخصی سازی زیادی شامل امکان تغییر عرض، چرخش و رزولوشن اپلیکیشن را خواهند داشت تا فرمتی بهینه برای تمام دیوایس هایشان فراهم آورند.

این بروز رسان جدید هنوز در دسترس کاربران قرار نگرفته است اما با توجه به اعلام رسمی گوگل تا ۲ هفت دیگر در دسترس کاربران خواهد بود.

نظرات و دیدگاه های خود را با مجله اینترنتی گویا آی تی در میان بگذارید.

منبع:

Phone Arena

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *