۹۰ درصد مالکان نوت ۷ خواستار نسخه امن این محصول هستند

۹۰ درصد مالکان نوت ۷ خواستار نسخه امن این محصول هستند
  • 1395/7/3
  • زهرا معبودی
  • 0

شاید بتوان فبلت های نوت ۷ را از ارزشمند ترین و با کیفیت ترین فبلت های روز دنیا نامید که متاسفانه به سبب مشکلات باتری و انفجار ۹۰ واحد از آن ها  در حاشیه قرار گرفته است. کمپانی سامسونگ امروز در بیانیه خود به طور رسمی اعلام نمود که نیم میلیون از فبلت های فروخته شده در امریکا تعویض و برای مالکان ارسال شده است. با این وجود بنابر اعلام سامسونگ هنوز نیمی از راه طی شده و  ۵۰ درصد دیگر از محصولات عرضه شده هنوز در دست مالکان می باشد.

در این میان کمپانی سامسونگ اعلام نموده از این تعداد گوشی تعویض شده تنها ۱۰ درصد مالکان تصمیم گرفتند که نوت ۷ خود را با محصولی دیگر جایگزین نموده و یا هزینه آن را پس گیرند. در ادامه با گویا آی تی همراه باشید تا اطلاعات دقیقتری از این بیانیه سامسونگ برایتان منتشر نماییم.

تا کنون در حدود نیم میلیون نوت۷ که خطر زا محسوب شده و انتظار  می رفت دچار حادثه شوند در آمریکا تعویض شده اند و سامسونگ اعلام نموده سرسختانه در تلاش است تا دیگر مالکان را متقاعد سازد و تمامی فبلت های خطرناک را از سطح بازار جمع آوری نماید. در بخش دیگری از بیانیه سامسونگ اعلام شده است که ۹۰ درصد از مالکان نوت ۷  تمایل داشتند نسخه دیگری (نسخه امن) از نوت ۷ را در اختیار داشته باشند و تنها ۱۰ درصد از این افراد اعلام نمودند که قصد بازگشت پول و یا دریافت محصولی جایگزین برای نوت ۷ را دارند. این موضوع نشان می دهد که اکثر مالکان نوت ۷ از کیفیت و قابلیت های فبلت خود رضایت کامل داشته اند و به همین منظور ترجیح داده اند نسخه امن آن را داشته باشند.

از طرفی برخی معتقدند ۱۰ درصدی که تغییر عقیده داده و قصد مهاجرت به محصولات دیگر را دارند ممکن است به دلیل نارضایتی و یا حتی به  دلیل معرفی گوشی iPhone 7 Plus تمایل خود را نسبت به داشتن یک نوت ۷ از دست داده باشند.

فبلت نوت ۷ در آگوست سال جاری روانه بازار شد و به دلیل دارا بودن ظاهری زیبا، تغییر رابط کاربری و امکانات فوق العاده توانست نقد‌های مثبت بسیاری را از سوی منتقدان دریافت نماید. اما متاسفانه پس از ۹۰ مورد گزارش انفجار این فبلت ها در آمریکا که به دلیل داغ شدن بیش از حد باتری آنها در زمان شارژ اتفاق می افتاد پروسه‌ ی اضطراری جمع آوری گوشی ‌های فروخته شده و جایگزینی با مدل جدید آغاز شد و سامسونگ همچنان با فرستادن پیام‌ های متعدد برای دارندگان نوت ۷ آنها را ترغیب به تعویض گوشی خود می‌کند.

با اینکه این اتفاق ضربه تاثیرگذاری به فروش گلکسی نوت ۷ وارد آورد اما سامسونگ با عذرخواهی رسمی و شروع فراخوان گسترده برای جمع آوری گوشی‌های معیوب، سعی کرد تا اعتماد از دست رفته‌ی مشتریانش را مجدداً باز یابد.

این کمپانی همچنین اعلام نموده تا زمانی که تمامی نسخه های معیوب از سطح بازار جمع آوری و تعویض نشوند قصد فروش دوباره این فبلت را نخواهد داشت.

نظر شما درباره عملکرد سامسونگ در این ماجرا چیست؟ به نظر شما کمپانی سامسونگ خواهد توانست اعتماد مشتریان را بازسازی نموده و فروش این محصول را مجدد از سر گیرد؟ آیا سامسونگ خواهد توانست خسارت وارده توسط این انفجار ها را جبران نماید؟

نظرات و دیدگاه های خود را در این باره با گویا آی تی  و کاربران دیگر به اشتراک بگذارید همچنین با ارسال این مطلب روی شبکه های اجتماعی تان دیگران نیز از این مطلب آگاه نمایید.

 

منبع DIGITALTRENDS
دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *