نحوه غیرفعال کردن start screen در ۲۰۱۳ word

نحوه غیرفعال کردن start screen در ۲۰۱۳ word
  • 1395/7/8
  • زهرا معبودی
  • 1

شرکت مایکروسافت در سال ۲۰۱۳ نسخه جدیدی از Office را منتشر کرد که نمایانگر تحولات زیادی بود. رابط کاربری و تغییرات گرافیکی یکی از واضح ترین تحولات بزرگ در این نسخه می باشد که اگر از نسخه های ۲۰۰۷ یا ۲۰۱۰ به ۲۰۱۳ مهاجرت کرده باشید این تحول را به خوبی حس خواهید کرد.

هنگامی که ایده یا شعری به ذهنمان خطور می کند، دوست داریم سریعا و تا قبل از اینکه آن را از یاد ببریم داخل Word یادداشت کنیم. اما رسیدن به صفحه‌ی سفید ورد کمی طول می کشد. چرا که در ابتدا با صفحه‌ ی Start Screen مواجه می شوید که می بایست نوع برگه خود را انتخاب کنید.

Word 2013 Training

در نسخه های قبلی ورد این صفحه مزاحم Start Screen وجود نداشت و روال کار راحت تر از نسخه ۲۰۱۳ بود. اگر همانند نسخه های قبلی دوست دارید تا به محض بازکردن Word به صفحه سفید نوشتاری منتقل شوید با آموزش امروز مجله اینترنتی گویا آی تی همراه باشید تا انجام این کار را به شما آموزش دهیم.

برای حذف صفحه مزاحم Start Screen  بایستی ابتدا مراحل زیر را دنبال نمایید:

File>Options>General

Word 2013 Training

سپس در این پنجره به سربرگ start up option مراجعه کنید. در این قسمت تنها می بایست تیک گزینه show the Start screen when this application starts را بردارید تا دیگر صفحه Start Screen در ورد برای شما نمایش داده نشود. البته پیشنهاد می شود تا تیک هر ۳ گزینه این بخش برداشته شود تا نرم افزار عملکرد بهتری داشته باشد.

نظرات و دیدگاه های خود را با درباره آموزش این ترفند با دیگر کاربران مجله اینترنتی گویا آی تی در میان بگذارید. همچنین با اشتراک گذاری این ترفند در شبکه های اجتماعی خود این موضوع را به دیگران نیز آموزش دهید.

 

دیدگاه خود را وارد کنید
1 دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *