Android Wear 2.0 در سال ۲۰۱۷ معرفی می شود

Android Wear 2.0 در سال ۲۰۱۷ معرفی می شود
  • 1395/7/12
  • زهرا معبودی
  • 0

Android Wear سیستم عاملی است که کمپانی گوگل برای استفاده در گجت های پوشیدنی معرفی نموده و بر روی ساعت های هوشمند اندرویدی نیز مورد استفاده قرار می گیرد. در حالی که اخبار و شایعات حکایت از رونمایی نسل دوم این سیستم عامل در کنفرانس روز ۱۳ مهرماه کمپانی گوگل داشتند، این کمپانی امروز با انتشار سومین نسخه پیش نمایش مخصوص توسعه دهندگان اعلام نمود که نسل دوم سیستم عامل Android Wear خود را در سال ۲۰۱۷ معرفی خواهد نمود و کاربران گجت های پوشیدنی مبتنی بر اندروید تا پایان امسال منتظر نسخه جدید این سیستم عامل نباشند.

Android Wear

البته این نکته قابل توجه است که گوگل هیچ گاه به طور رسمی زمان دقیقی را برای نسخه اصلی این سیستم عامل اعلام نکرده است و حتی در زمان معرفی اولیه این نسل از اندروید ویر اشاره ای به تاریخ عرضه رسمی این محصول نکرده است. البته طبق یکی از برنامه ‌های اولیه قرار بود نسخه نهایی ۳۰ هفته پس از آزمایش نسخه‌ های آلفا و بتا عرضه شود؛ براین اساس تاریخ عرضه در ماه دسامبر امسال قرار می‌ گرفت.

Android Wear

کمپانی گوگل اعلام نموده که فیدبک های دریافتی از توسعه دهندگان در مواجهه با نسخه های آلفا و بتای این سیستم عامل بی نظیر بوده است و این کمپانی قصد دارد با عرضه این محصول در سال آینده فرصت بیشتری برای بررسی و پیاده سازی فیدبک های دریافتی داشته باشد تا بتواند سیستم عاملی با کیفیت و بدون نقص در اختیار کاربران خود قراردهد.

همچنین بر اساس اخبار رسیده از کمپانی های تولید اسمارت واچ که با کمپانی گوگل همکاری می کنند، هیچ کدام قصد ارائه نسخه جدید از محصولات خود را تاپایان سال جاری ندارند. بنابراین کمپانی گوگل می تواند با دریافت این زمان اضافی در کنار محصولی با کیفیت تر، سیستم عامل جدید خود را با یک گجت جدید رونمایی نماید.

Android Wear

نظرات و دیدگاه های خود را درباره این مطلب با دیگر کاربران گویا آی تی در میان بگذارید و با اشتراک گذاری این مطلب در شبکه های اجتماعی خود دیگران را نیز از اخبار داغ دنیای تکنولوژی آگاه نمایید.

منبع: Ubergizmo

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *