چگونه فونت و پس‌زمینه‌ی iMessage را در iOS 10 تغییر دهیم؟

چگونه فونت و پس‌زمینه‌ی iMessage را در iOS 10 تغییر دهیم؟
  • 1395/8/9
  • زهرا معبودی
  • 0

اکثر اپلیکیشن‌های iMessage در واقع همان استیکرها هستند. در حالی که دسته‌بندی استیکرها با اقبال بهتری مواجه شده، اما اپلیکیشن‌های واقعی این سرویس در حال حاضر زیاد نیستند. ما مخالف سرسخت استیکرها نیستیم، ولی میانگین قیمت استیکرها ۰٫۹۹ دلار است، و حالا فکر کنید که چند استیکر می‌خواهید بخرید. در این حالت باید بسته‌های استیکر خود را با دقت زیادی انتخاب کنید. اگر به اندازه‌ی کافی جذب استیکرهای iMessage نشده‌اید، نگاهی هم به Custom Message Styles بیاندازید. این ابزار یکی از اپلیکیشن‌های رایگان iMessage است که امکان تغییر فونت و پس‌زمینه ی پیام‌های شما را فراهم می‌کند. البته پیش از شروع این آموزش تاکید می کنیم که روش دست نوشته کردن فونت در IOS با روال کنونی تغییر فونت متفاوت است.

تغییر فونت و پس‌زمینه‌ی iMessage

شروع می کنیم…

Custom Message Styles را نصب کرده و یکی از پنجره‌های گفتگوی خود را باز کنید. برای باز کردن منوی اپلیکیشن‌ها دکمه‌ی App Store را از کنار کادر نوشتن متن انتخاب کنید.

پنل Custom Message Styles را لمس کرده و پیامی بنویسید. اکنون سطری از فونت‌ها و پس‌زمینه‌ها خواهید دید. گزینه‌های فونت کمی محدودند اما پس‌زمینه‌های موجود تنوع خوبی دارند. فونت فقط می‌تواند سیاه یا سفید باشد. خود اپلیکیشن رنگ مناسب را با توجه به پس زمینه‌ی شما انتخاب می‌کند.

تغییر فونت و پس‌زمینه‌ی iMessage

 

قابلیت پس‌زمینه از الگوهای پیچیده و طیف‌های رنگی هم پشتیبانی می‌کند. پیامی که می‌فرستید با پس‌زمینه‌ای که انتخاب و ارسال کرده‌اید در پنل Recent به نمایش در می‌آید. از این رو بدون این که نیازی به انتخاب مجدد فونت یا پس‌زمینه باشد، می‌توانید همین پیام را دوباره ارسال کنید.

تغییر فونت و پس‌زمینه‌ی iMessage

 

برای دیدن این پیام‌های خاص نیازی نیست که طرف مقابل‌تان هم Custom Message Styles را بر روی گوشی خود نصب کرده باشد. پس‌زمینه‌ها هیچ رنگ پس‌زمینه‌ی خالصی ندارند. با این وجود به نظر می‌رسد که برخی از فونت‌ها به شکل Bold یا Italic باشند، اگرچه هنوز فونت کاملی برای سازگاری صد در صدی با این ویژگی‌ها طراحی نشده است.

نظر خود را در مورد قابلیت جدیدی که به شما معرفی شد با گویا آی تی در میان بگذارید و در صورتی که اپلیکیشن جذاب تری را برای این منظور مورد استفاده قرار می دهید، تجربه خود را در اختیار خوانندگان گویا آی تی قرار دهید. همچنین با استفاده از دکمه های اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی، این مطلب را روی سوشال مدیا نشر دهید.

منبع: addictivetips

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *