مک بوک پرو ۲۰۱۶ به ماژول حافظه SSD قابل تعویض مجهز است

مک بوک پرو ۲۰۱۶ به ماژول حافظه SSD قابل تعویض مجهز است
  • 1395/8/9
  • زهرا معبودی
  • 0

کمپانی اپل تاکنون چندین مک بوک و ابزار های مختلف دیگر را با حافظه ذخیره سازی SSD تجهیز،  تولید و عرضه نموده است. اما یکی از ویژگی هایی که تمامی این مک بوک ها و ابزارها داشته اند عدم امکان تعویض و جابه جایی حافظه SSD است. به تازگی اخباری منتشر گردیده که در آن به امکان تعویض حافظه SSD  در مک بوک پرو ۲۰۱۶ اشاره دارد. اگر اطلاعات بیشتری از این محصول می خواهید با مجله اینترنتی گویا آی تی همراه باشید.

وب سایت Macsales به تازگی با انجام آزمایشاتی بر روی مک بوک پرو ۲۰۱۶ کشف نموده که ماژول SSD‏ ‏ حافظه این دستگاه برخلاف تمامی ابزار های دیگر کمپانی اپل که از حافظه SSD بهره مند هستند، قادر به تعویض می باشد.

این وب سایت چندی پیش با انتشار تصاویری از یک مک بوک پروی ۲۰۱۶ اعلام نمود که  امکان جدا سازی و تعویض حافظه آن با یک ماژول  SSD‌دیگر در این نسخه از مک‌ بوک پرو وجود دارد که احتمالا بسیاری از کسانی که برای خرید مک ‌بوک پرو و تاچ‌ بار جذاب‌ اش برنامه‌ ریزی کرده‌ اند را خوشحال می ‌کند.

البته توجه به این نکته نیز مهم است که قیمت کارت های حافظه SSD با توجه به بالا رفتن ظرفیت آن به صورتی تصاعدی افزایش می یابد و تعویض حافظه مک بوک پرو چندان کم هزینه نخواهد بود اما در هر صورت این ویژگی بسیار خوشحال کننده بوده و می تواند برخی از کاربران را برای خرید مک بوک پرو متقاعد نماید.

به نظر شما این ویژگی تا چه میزان می توان کاربران علاقه مند به مک بوک های اپل را برای خرید این نسخه متقاعد نماید؟ نظرات و دیدگاه های خود را درباره این ویژگی مک بوک پرو ۲۰۱۶ با دیگر کاربران مجله اینترنتی گویا آی تی در میان بگذارید. همچنین با اشتراک گذاری این مطلب در شبکه های اجتماعی خود این خبر را نشر دهید.

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *