روش های جلوگیری از ریپورت شدن در تلگرام چیست؟

روش های جلوگیری از ریپورت شدن در تلگرام چیست؟
  • 1395/8/13
  • زهرا معبودی
  • 0

ریپورت شدن در تلگرام معضلی است که بسیاری از افراد دچار آن می شوند و محدودیت هایی برای کاربری آن ها ایجاد می شود که گاهی تا مرز حذف اکانت پیش می رود اما اگر بدانید اصول حرفه ای فعالیت در تلگرام چیست مطمئن باشید که مورد عنایت ریپورتر تلگرام قرار نخواهید گرفت.

اما سه راه مهم برای جلوگیری از ریپورت شدن وجود دارد. البته توجه کنید که اگر بیش از ۳ تا ۵ نفر شما را بلاک کنند دقیقا مثل این است که ریپورت شده اید و دسترسی هایتان محدود می شود. پس باید واقعا دقت داشته باشید. روش های زیر را همیشه مد نظر داشته باشید تا زندگی سالم تلگرامی را تجربه کنید:

جلوگیری از ریپورت شدن تلگرام

لازم نیست با هرکسی حرف بزنید

وقتی که کسی شما را ریپورت می کند به این معنی است که از سوی شما مزاحمتی برای وی صورت گرفته که تلگرام به این موضوع حساس است. پس سعی کنید حتی الامکان تا می توانید با آشنایان خود در ارتباط باشید و یا اینکه اگر لازم است با کسی صحبت کنید که برای اولین بار این کار را می کنید معرفی معقولی از خود داشته باشید و هدف ارسال پیام را با وی در میان بگذارید.

از secret chat یا چت رمزنگاری شده استفاده کنید

اگر فکر می کنید فرد مقابل چنان حساس است که شما را فوری بلاک یا ریپورت می کند حتما از این حالت استفاده کنید. البته دقت کنید که هر بار تنها می توانید با یک نفر چت محرمانه داشته باشید. این روش تقریبا یک روش بسیار خوب برای افرادی است که شماره شما را ندارند و ترس این را دارید که شما را بلاک یا ریپورت کنند. اما روش سوم هم کاربردی است.

چت امن و جلوگیری از ریپورت شدن secret chat

از چند شماره استفاده کنید

اگر شما تنها با یک شماره روزانه یک پیام مشابه برای شمار زیادی از افراد ارسال کنید سریعا بلاک می شوید و خود تلگرام شما را به عنوان یک اسپمر خواهد شناخت. اگر به عنوان مثال از جهت کاری، با افراد زیادی باید صحبت کنید، شماره ای اعتباری داشته باشید و بیشتر مکالمات خود را از طریق آن دنبال کنید و بعد اگر صحبت شما به نتیجه رسید آن ها را به شماره واقعی رسمی خود دعوت کنید. برخی از شماره های مجازی هم استفاده می کنند که می تواند یک تکنیک خوب به شمار آید.

جلوگیری از ریپورت شدن تلگرام

این تکنینک ها از آن جا اهمیت دارد که وقتی ریپورت شوید، خروج از این حالت زمان بر و گاهی غیر ممکن خواهد بود. بنابراین بیاد شعر چرا عاقل کند کاری که باز آرد پشیمانی می افتیم و به شما توصیه می کنیم این تکنیک ها را بکار گیرید و رفتاری معقول و متشخصانه در تلگرام داشته باشید تا همیشه به عنوان یک عضو بی دردسر و آزاد در این شبکه فعالیت داشته باشید.

نظر خود و تجربیات خود را با ما در میان بگذارید و با دکمه به اشتراک گذاری مطلب روی شبکه های اجتماعی این توصیه ها را به هم نوعان خود برسانید.

 

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *