آموزش ورود و خروج از Game Center در iOS 10

آموزش ورود و خروج از Game Center در iOS 10
  • 1395/8/25
  • زهرا معبودی
  • 5

اپلیکیشن Game Center به بلندای تاریخ iOS قدمت دارد. اما این اپلیکیشن در iOS 10 دیگر به عنوان یک اپلیکیشن مستقل که از صفحه‌ی خانگی دستگاه بتوانید به آن دسترسی داشته باشید وجود ندارد. البته نمی‌توان گفت که کاربرد Game Center حذف شده است، چرا که هنوز بسیاری از اپ‌های محبوب مثل Fruit Ninja، Letterpress و Tall Chess متکی به این سرویس هستند.

  Game Center

علاوه بر این در iOS اپلیکیشن‌های چندنفره‌ی زیادی وجود دارد که برای کار کردن نیاز به این برنامه دارند. اگر قبل از این که به iOS 10 آپدیت کنید، گیم سنتر را بر روی آیفون‌تان تنظیم کرده بودید، پس از آپدیت نیازی به ورود مجدد نیست. اما اگر به تازگی آیفون خریده‌اید یا به هر دلیلی می‌خواهید از حساب کاربری خود خارج شوید، برای ورود باید به اپلیکیشن Settings بروید که شاید برای بعضی از کاربران گیج‌کننده باشد.

 

ورود به Game Center

اپلیکیشن Settings را باز کرده و از بخش‌های پایینی صفحه به قسمت Game Center بروید. اگر تاکنون وارد این سرویس نشده باشید، باید گزینه‌ی Sign In را در این صفحه ببینید.

آن را لمس کرده و با اپل آیدی خود وارد شوید.

ورود به Game Center

ورود به Game Center

خروج از Game Center

اپلیکیشن Settings را باز کرده و Game Center را انتخاب کنید. در این صفحه اپل آیدی‌ای که برای ورود به Game Center انتخاب کردید را می‌بینید. آن را لمس کنید تا منویی با گزینه‌ی Sign Out ظاهر شود.

خروج از Game Center

خروج از Game Center

تنها نکته‌ای که باید گفت این است که امکان دارد تجربه‌ی گیمینگ در بعضی از بازی‌ها تحت تاثیر قرار بگیرد. در اپلیکیشن‌هایی که اصرار به استفاده از گیم سنتر دارند، مثل King of Thieves، هر بار که اپلیکیشن را اجرا می‌کنید از شما می‌خواهد که در گیم سنتر وارد شوید. بازی‌های دیگر شاید این طور نباشند ولی بازی‌های چندنفره‌ای مثل Letterpress و Tall Chess را عملاً بدون استفاده از گیم سنتر نمی‌توان بازی کرد.

نظر شما در مورد این قابلیت حرفه ای در آی او اس چیست؟ آیا تا کنون در این وادی با ایرادی روبرو شده اید که به نظرتان این امکان و سرویس، مورد نقد قرار بگیرد؟ نظر خود را در این باره با ما و دیگر کاربران گویا آی تی در میان بگذارید. همچنین توصیه می کنیم این مطلب را روی شبکه های اجتماعی نشر دهید.

منبع: addictivetips

دیدگاه خود را وارد کنید
تعداد دیدگاه ها : 5 دیدگاه
  1. سلام گوشى من تازگیا اپدیت شده مى خواستم برم هى دیمو باز کنم دیدم بازى از اول اومده من از اول تو گیم کنتر عضو بودم کلشم هم اونجورى شده اگه کسى راه حلشو مى دونه بگه

  2. Ba salam va khaste nabashid baraye tamam karkon haye in site.man ba inke game center ham dorost doroste vali iconesh ro goshi nemiyad.in ke hichimikham account ro az ios be android enteghal bedam ham nemishe

    1. سلام اقا خوبی میگم شما چطوری گیم سنترو درس کردی؟؟؟

  3. Game Center هر چی باشه به گوگل پلی اندروید نمیرسه
    من قبلا اندروید داشتم و دیتا تمام بازی ها روی گوگل پلی ذخیره شده است
    الان که ایفون دارم و برنامه کلش از گوگل پلی پشتیبانی نمیکنه
    چه طوری بازیابی کنم

  4. سلام من با جیمیلم پیجی در اینستاگرام ساخته ام ولی برای بازیابی آن جیمیلی از اینستاگرام دریافت نمیکنم ضمنا” مطمئنم که با همین آدرس جیمیلم تو پیجم ثبت شده چرا اینجوری شده؟؟لطفا” راهنمایی کنید?❤?

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *