بررسی مرسدس S650 کابریولت ۲۰۱۷

بررسی مرسدس S650 کابریولت ۲۰۱۷
  • 1395/8/29
  • زهرا معبودی
  • 0

در حالی که میباخ S600 در واقع مدل کشیده تر سدان کلاس S مرسدس است، مدل S650 کابریولت با همان ابعاد و کمی اسپرت تر و کمتر کلاسیک است.  در بیرون خودرو تغییراتی جزیی صورت گرفته که زیبایی آن را دو چندان کرده است که از جمله آن ها می توان به، تریم های کروم و آرم میباخ در پشت آن اشاره کرد. اما زیبایی اصلی این خودرو در درون آن نهفته است.

مرسدس S650 کابریولت 2017

بیشترین خودنمایی این خودرو به داخل کابین آن مربوط می شود. تریم داخلی برای هر خودرو به صورت جداگانه دوخته می شود و بخش کانورتیبل سقف، پنل های در و پنل داشبورد را پوشش می دهد.

مرسدس S650 کابریولت 2017

درون کابین طوری طراحی شده است که حس یک قایق تفریحی لوکس را بدهد البته دلیل اش این نیست که قیمتی نزدیک به یک قایق کروز دارد! البته باز هم باید اشاره کرد که لوگو میباخ در همه جا وجود دارند، از جمله صندلی ها.

مرسدس S650 کابریولت 2017

در زیر کاپوت یک موتور قدرتمند V12 6 لیتری قرارگرفته است و این خودرو را بعد از مرسدس AMG S65 کابریولت تبدیل به تنها خودروی کلاس S می کند که مجهز به موتور ۱۲ سیلندر شده است. این موتور قدرتمند توان خروج ۶۲۱ اسب بخار و گشتاوری معادل با ۷۳۸ پوند بر فیت را دارد.

مرسدس S650 کابریولت 2017

از آن جایی که این توان بسیار زیاد است، حتی برای افراد سرمایه داری که مالک خودرویی این چنینی هستند، سرعت آن به ۱۵۵ مایل بر ساعت محدود شده است. سیستم تعلیق بادی به همراه سیستم دیفرانسیل عقب و جعبه دنده ۷ سرعته جزو استاندارد های این خودرو می باشند.

مرسدس S650 کابریولت 2017

هنگام خرید خریداران همچنین یک کاور فابریک هم رنگ با کاور سقف خودرو، و یک ست کیف مسافرتی هم رنگ با تریم داخلی دریافت خواهند کرد، به نظر خودرو ساز خود خودرو به تنهایی به مالک اش حس خاص بودن نمی دهد و به این چاشنی های اضافه نیاز است!

مرسدس S650 کابریولت 2017

نکته خواندنی این است که قرار است تنها ۳۰۰ عدد از این خودروی فوق لوکس تولید شود که ۷۵ عدد از آن ها به ایالات متحده فرستاده می شوند. مالکان تنها ۳ انتخاب رنگ خواهند داشت. اولین شامل رنگ قرمز بیرونی، طرح مشکی/سفید چینی داخلی و سقف مشکی است. ترکیب دوم شامل رنگ آبی بیرونی، طرح سفید چینی/ قهوه ای درونی و کاور سقف بژ است.

مرسدس S650 کابریولت 2017

ترکیب آخر نیز شامل رنگ سفید بیرونی، طرح داخلی سفید چینی/ آبی و سقف آبی تیره است. ترکیب آخر به نظر بسیار جالب به نظر می رسد، که البته باید از نزدیک این ترکیب را دید و در مورد آن دوباره نظر داد. با این حال نظر شما در مورد این خودرو چیست؟ آیا از ترکیب ظاهری آن راضی هستید؟ نظر خود را با ما در میان بگذارید و بگویید این خودرو شبیه به کدام خودروهایی است که شما تا کنون در مورد آن خوانده اید. این مطلب را روی شبکه های اجتماعی به اشتراک بگذارید.

منبع: cnet.com

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *