گوشی رده‌بالای ال‌جی وی ۳۰ به صفحه‌نمایش ثانویه مجهز نخواهد بود

گوشی رده‌بالای ال‌جی وی ۳۰ به صفحه‌نمایش ثانویه مجهز نخواهد بود
  • 1395/8/30
  • مقدم
  • 0

شرکت ال‌جی با معرفی و عرضه سری ال‌جی وی به بازار گوشی‌های هوشمند، به خوبی نشان داده که محصولات رده‌بالای این شرکت نسبت به گوشی‌های پرچم‌دار سازندگان دیگر، با نوآوری‌های کاملاً جدیدی همراه است و نوآوری این سری، به صفحه‌نمایش ثانویه آن مربوط می‌شود. با این‌حال، به‌نظر می‌رسد که گوشی ۲۰۱۷ سری ال‌جی وی که احتمالاً با نام ال‌جی وی ۳۰ به بازار عرضه خواهد شد، از صفحه‌نمایش ثانویه استفاده نمی‌کند و شرکت سازنده، نوآوری دیگری را برای آن در نظر گرفته است. برای جزئیات بیشتر در ادامه مطلب، همراه گویا آی‌تی باشید.

برای آشنایی، ال‌جی وی ۱۰ به‌عنوان اولین مدل معرفی‌شده از سری ال‌جی وی با یک صفحه‌نمایش ثانویه همراه است و ال‌جی وی ۲۰ به تبعیت از آن، از یک صفحه‌نمایش مشابه استفاده می‌کند. با این‌حال، اطلاعات تازه منتشرشده توسط اوان‌ بلاس، نشان می‌دهد که صفحه‌نمایش ثانویه در ال‌جی وی ۳۰ حذف شده است و شرکت سازنده، از یک نوآوری جدید دیگر در این گوشی استفاده می‌کند.

البته، نوآوری جدیدی که شرکت ال‌جی در وی ۳۰ به کار می‌گیرد؛ توسط اوان بلاس، مشخص نشده است و در حال‌حاضر نیز، نمی‌دانیم که شرکت ال‌جی، چه تغییری را در ال‌جی وی ۳۰ برای متمایزساختن این محصول در مقایسه با گوشی‌های پرچم‌دار دیگر، اعمال خواهد کرد. با این‌حال و با توجه به این موضوع که ال‌جی وی ۲۰، تنها چند ماه است که معرفی شده؛ صحبت‌ درباره نسل بعدی گوشی‌های رده‌بالا از سری ال‌جی وی، بسیار زود است.

ال‌جی وی ۲۰ در حال‌حاضر برای خرید، در دسترس قرار گرفته است و از جمله مشخصات‌فنی آن، می‌توان به صفحه‌نمایش ۵٫۷ اینچی Quad HD با رزولوشن ۱۴۴۰ در ۲۵۶۰ پیکسل اشاره کرد. تراشه اسنپدراگون ۸۲۰ به این مدل، قدرت می‌دهد و در حالی تراشه مذکور در ال‌جی وی ۲۰ استفاده شده است که محصولات معرفی‌شده توسط سازندگان دیگر در بازه‌زمانی نزدیک به زمان معرفی ال‌جی وی ۲۰، عموماً به تراشه اسنپدراگون ۸۲۱ مجهز شده‌اند.

شرکت سازنده برای ال‌جی وی ۲۰ از چهار گیگابایت حافظه رم استفاده کرده است و می‌توانید حافظه داخلی را با استفاده از یک کارت‌حافظه جانبی، حداکثر تا ۳۲۰ گیگابایت افزایش دهید. شاتر دوگانه ۱۶ و ۸ مگاپیکسلی که به عنوان دوربین اصلی در این مدل استفاده شده، عملکرد بسیار خوبی دارد و برای ثبت تصاویر سلفی نیز، یک دوربین ۵ مگاپیکسلی در اختیار خواهید داشت.

منبع: Ubergizmo

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *