فرمان جمع آوری Bentley Bentayga SUV به دلیل نقص کیفیتی صادر شد

فرمان جمع آوری Bentley Bentayga SUV به دلیل نقص کیفیتی صادر شد
  • 1395/9/6
  • زهرا معبودی
  • 0

در حالی که برخی ادعا می کنند که کسی که ربع میلیون دلار پول خرج خریدن یک شاسی بلند می کند قطعا جایی از پیچ های مغزشان شل است و یه تخته کم دارند به نظر می رسد برخی از آن دسته خریداران جدا با همچین مشکلی (شل بودن پیچ ها) در خودرو شان مواجه شده اند.

Bentley Bentayga SUV

بر اساس بررسی های صورت گرفته از سوی مدیریت ملی امنیت ترافیک بزرگ راهی، احتمال دارد که چفت و بست های درون صندلی ها و داشبورد این خودرو با در نظر گیری میزان گشتواری که دارد به مقدار لازم محکم نشده باشند. با گذر زمان ممکن است این موضوع باعث ایجاد لرزش درون خودرو شود و در بدترین شرایط و حین تصادف ممکن است اجزای شل باعث ایجاد صدمه و جراحات به سرنشینان شود. بنتلی معتقد است که از میان ۳۷۸ خودروی ایراد دار احتمالی در ایالات متحده ممکن است چفت نشدن کامل و نا درست در ۸۸ خودرو وجود داشته داشته باشد.

Bentley Bentayga SUV

البته مالکان هنوز مشکلی را گزارش نکرده اند. بنتلی اعلام کرده است که در سوابق کنترل کیفی ماه سپتامبر “داده های گم شده و یا غیر محتمل” یافته است از این رو امکان تایید اینکه آیا چفت و بست ها به مقدار لازم سفت شده اند یا خیر وجود نداشته است. بررسی های صورت گرفته بر روی چندین مدل در ماه اکتبر حاکی از میزان گشتاور کم تر از میزان اعلام شده در مشخصاد داشته است. در حال حاضر گزارشی مبتنی بر صدمه دیدن و یا درخواست استفاده از سرویس وارانتی اعلام نشده است. قرار است در ماه جاری این مسئله به مشتریان گزارش شود.

نظر شما در مورد این خودرو و سیاست های سر دم داران تولید و فروش آن چیست؟ نظر خود را در بخش نظرات با ما در میان بگذارید و با انتشار این مطلب روی شبکه های اجتماعی، در نشر آن بکوشید.

منبع: caranddriver.com

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *