۵ ویژگی در HTC 10 که شما را مجاب به خرید آن می کند

۵ ویژگی در HTC 10 که شما را مجاب به خرید آن می کند
  • 1395/9/13
  • زهرا معبودی
  • 0

کمپانی اچ تی سی یکی از قدیمی ترین کمپانی های تولید کننده اسمارت فون در جهان است که همواره کیفیت محصولات آن به خوبی مشخص است. هرچند به نظر می رسد این کمپانی روز ها یخوب و موفقی را پشت سر نمی گذارد و برخی ضعف ها در محصولات این کمپانی باعث کاهش فروش آن ها شده است. اما ظاهرا این کمپانی واژه تغییر را سر لوحه کار خود نموده و با تبدیل نقاط ضعف به قوت تصمیم گرفته یک محصول بی نظیر به نام HTC 10  را روانه بازار نماید. محصولی که چند وقتی است به بازار های ایران نیز راه یافته است. در راهنمای خرید امروز مجله اینترنتی گویا آی تی قصد داریم با معرفی ۵ ویژگی بی نظیر درباره این محصول شما را متقاعد نماییم که اچ تی سی ۱۰ یک پرچمدار با کیفیت و تمام عیار است. در صورتی که قصد خرید یک اسمارت فون با کیفیت را دارید با ما و این راهنمای خرید همراه باشید.

  1. کیفیت بالای ساخت
    htc-10

    اولین موضوعی که می تواند برای یک خریدار در انتخاب اسمارت فون موثر و کارآمد باشد طراحی و کیفیت ساخت محصول و بدنه آن است. اچ تی سی در ادامه روند چند سال گذشته این محصول را از یک بدنه فلزی با کیفیت ساخته است که احساس خوب مرغوبیت را به کاربر منتقل می نماید. البته باید گفت طراحی این محصول چندان هیجان انگیز نیست اما انجام برخی از تغییرات ساختاری در بدنه پشتی دستگاه توانسته به ارگونومیک بودن آن بیافزاید و در دست گرفتن آن را ساده تر از پیش کند.

  2. دوربین عالی

    htc-10

    یکی از بزرگ ترین نواقصی که پرچمداران اچ تی سی چند سال متوالی با آن دست و پنجه نرم کرده اند ویژگی دوربین این اسمارت فون هاست. سالهاست که دوربین این کمپانی از فناوری اولتراپیکسل و با کیفیت نا مطلوب بهره مند است. هرچند در این دستگاه نیز همچنان تکنولوژی اولتراپیکسل مورد استفاده قرار گرفته است. اما افزایش کیفیت این محصول تا آنجاست که وب سایت معتبر معتبر DXO به آن امتیاز ۸۸ داده و دوربین ۱۲ مگاپیکسلی اچ تی سی ۱۰ را  در کنار Galaxy S7 edge و در صدر جدول جا داده است.
    برای اولین بار در تاریخ تولید اسمارت فون ها نیز دوربین سلفی این دستگاه با مجهز شدن به فناوری لرزش‌گیر اپتیکال این مژده را به دوست داران سلفی می دهد که بهترین و با کیفیت ترین تصاویر سلفی را داشته باشند.

  3. صدای عالی

    htc-10

    کمپانی اچ تی سی چند سالی است که در تولید اسمارت فون های خود توجه ویژه ای به کیفیت صدا از خود نشان می دهد. اچ تی سی ۱۰ نیز مانند تمامی محصولات چند سال اخیر این کمپانی از اسپیکر های با کیفیت و استریو Boomsound بهره مند است، که البته چینش این بلندگو ها در این محصول کمی متفاوت تر از قبل می باشد.
    کیفیت صدای خروجی همچنان رسا و با کیفیت است. (حجم صدا اندکی کمتر از گذشته است اما کیفیت و رسایی فوق العاده ای را داراست.)
    بزرگترین معجزه در این دستگاه صدای خروجی از هدفون های مجهز به فناوری Hi-Res است که با تولید صدایی بی نظیر می تواند لذت شنیدن موسیقی را برای شما چندین برابر نماید. هدفون های موجود در جعبه از این فناوری پشتیبانی می کنند.

  4. نرم افزار روان

    htc-10

    اچ تی سی در این رابط کاربری تا حد امکان نزدیک به اندروید خام کار کرده است. در این اسمارت فون دیگر خبری از برنامه های دوگانه نیست و شما شاهد برنامه هایی هستید که برخی از آن ها ساخته اچ تی سی و برخی دیگر ساخته گوگل هستند . هرچند این کار باعث شده است تا شما لذت بهره مندی از رابط کاربری سنس از دست بدهید اما می توان این مژده را داد که تمامی برنامه های این کمپانی از طریق PlayStore قابل دسترسی است. این تغییرات در نهایت سبب تولید یک رابط کاربری بسیار سبک، روان و جذاب شده است که می تواند به بروز رسانی آن را در کمترین مان ممکن میسر نماید.

  5. سخت افزار قدرتمند

    htc-10

    اچ تی سی در این محصول از پردازنده قدرتمند کوالکام یعنی اسنپدراگون ۸۲۰ استفاده نموده است و با همراهی پردازنده گرافیکی Adreno 530 به شما نوید یک اسمارت فون قدرتمند و عالی را می دهد که داغ نمی کند و همه بازی ها و نرم افزار ها را با روانی هرچه تمام تر اجرا می کند. وجود رم ۴ گیگابایتی این دستگاه امکان مالتی تسکینگ بسیار بالایی را برای کاربران فراهم می کند. در واقع با خرید این محصول تا چند سال می توانید از بابت کارایی آن آسوده خاطر باشید.

امیدواریم این راهنمای خرید بتواند به شما در انتخاب اسمارت فون دلخواه تان کمک نماید. در صورتی که از کاربران این پرچمدار جذاب اچ تی سی هستید با ارائه تجارب کاربری خود به ما و دیگر کاربران گویا آی تی اطلاعات بیشتری از این محصول بدهید.

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *