صفحه‌نمایش بدون حاشیه، یکی از قابلیت‌های هیجان‌انگیز گلکسی اس ۸ سامسونگ خواهد بود

صفحه‌نمایش بدون حاشیه، یکی از قابلیت‌های هیجان‌انگیز گلکسی اس ۸ سامسونگ خواهد بود
  • 1395/9/18
  • مقدم
  • 0

شرکت سامسونگ تا پیش از نیمه دوم سال ۲۰۱۷ از گوشی پرچم‌دار گلکسی اس ۸ رونمایی خواهد کرد و این محصول براساس گزارش‌های منتشرشده، به قابلیت‌هایی مجهز است که این محصول را در مقایسه با نسل گذشته‌اش، متمایز می‌کند. به‌تازگی، بلومبرگ به نقل از منابع خود، اعلام کرده است که گلکسی اس ۸ سامسونگ به یک صفحه‌نمایش بدون حاشیه مجهز خواهد بود. برای جزئیات بیشتر در ادامه مطلب با گویا آی‌تی، همراه باشید.

سامسونگ برای عرضه یک محصول بدون حاشیه، نیاز دارد تا دکمه Home را حذف نماید و به همین جهت در نسل آینده گوشی‌های پرچم‌دار گلکسی اس، بالاخره این دکمه دوست‌داشتنی حذف می‌شود. بنابراین، تمامی پنل جلوی گوشی به صفحه‌نمایش اختصاص خواهد یافت اما گمان نمی‌کنیم که گلکسی اس ۸ در نهایت، طراحی نزدیک به شیائومی می میکس که پیش‌تر توسط شرکت سازنده به عنوان یک گوشی مفهومی ارائه شده بود، داشته باشد.

در بخش دیگری از اطلاعات منتشرشده توسط بلومبرگ، آمده است که گلکسی اس ۸ در ابتدا برای عرضه در ماه مارس درنظر گرفته شده بود اما سامسونگ پس از مشکلات گلکسی نوت ۷، تصمیم گرفته است تا روند آزمایش گوشی‌های هوشمند خود را دشوارتر نماید و به همین جهت، گلکسی اس ۸ با یک ماه تاخیر در ماه آوریل عرضه می‌شود.

samsung galaxy s8

آنچه که تا به حال درباره گلکسی اس ۸ می‌دانیم، آن است که این محصول به یک دوربین مجهز شده است و گوشی پرچم‌دار امسال سامسونگ از سری گلکسی اس به دوربین دوگانه مجهز نخواهد بود. در عوض، سامسونگ، دوربین سلفی را به فوکوس خودکار مجهز کرده است و به این منظور، به تازگی نام “اسمارت AF” توسط سامسونگ به ثبت رسیده است. قابلیت فوکوس خودکار در دوربین سلفی گوشی‌های هوشمند، تا پیش از این، چندان مورد استفاده قرار نمی‌گرفت اما در صورتی‌که گوشی پرچم‌دار سامسونگ با این فناوری عرضه شود، انتظارات داریم که در گوشی‌های پرچم‌دار سال ۲۰۱۸، این ویژگی به عنوان یک قابلیت استاندارد ارائه شود.

در بخش دیگری از اطلاعات پیش‌تر فاش‌شده، آمده است که گوشی پرچم‌دار ۲۰۱۷ سامسونگ با ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی در بالاترین نسخه و شش گیگابایت حافظه رم به عنوان حافظه پایه، عرضه خواهد شد. البته، این بدین معنی نیست که یک مدل با هشت گیگابایت حافظه رم توسط سامسونگ عرضه می‌شود؛ سامسونگ، گلکسی اس ۸ را برای بهبود در مقایسه با نسل گذشته، به شش گیگابایت حافظه رم مجهز کرده است و هشت گیگابایت حافظه رم در حال‌حاضر برای گوشی پرچم‌دار سامسونگ، بی‌فایده خواهد بود.

صفحه‌‍نمایش خمیده، یکی‌دیگر از قابلیت‌هایی است که گلکسی اس ۸ سامسونگ به آن مجهز خواهد بود زیرا سامسونگ، تصمیم دارد تا این ویژگی را به عنوان یک استاندارد در گوشی‌های هوشمند خود تبدیل نماید و استقبال کاربران از محصولات مجهز به صفحه‌نمایش لبه منحنی دوگانه، نشان از موفقیت سامسونگ در این موضوع دارد.

هم‌چنین، شرکت سامسونگ، یکی از اولین سازندگانی است که گوشی هوشمند گلکسی اس ۸ را با تراشه هشت هسته‌ای ۶۴ بیتی اسنپدراگون ۸۳۵ به بازار عرضه خواهد کرد. البته، تنها مدل‌های عرضه‌شده در ایالات متحده آمریکا و چین، از تراشه پرچم‎دار کوالکام استفاده می‌کند و سایر مدل‌ها به تراشه اگزینوس سامسونگ مجهز شده است. شایعات نشان می‌دهد که سامسونگ از یک تراشه جدید از سری ۹ تراشه‌های اگزینوس، استفاده می‌کند و به همین جهت، شایعات پیش‌تر منتشرشده پیرامون استفاده از تراشه اگزینوس ۸۸۹۵ صحت ندارد.

منبع: Ubergizmo

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *