گلکسی اس ۸ و شیائومی می ۶ به عنوان اولین محصولات با تراشه اسنپدراگون ۸۳۵ عرضه خواهند شد

گلکسی اس ۸ و شیائومی می ۶ به عنوان اولین محصولات با تراشه اسنپدراگون ۸۳۵ عرضه خواهند شد
  • 1395/9/7
  • مقدم
  • 0

به‌زودی، سال ۲۰۱۷ فرا خواهد رسید و شرکت‌های سازنده گوشی‌هوشمند، اولین گوشی‌های پرچم‌دار خود را با تراشه اسنپدراگون ۸۳۵ کوالکام که پیش‌تر به‌عنوان اسنپدراگون ۸۳۰ در شایعات از آن یاد می‌شد، معرفی خواهند کرد. در این میان، کاربران منتظر هستند تا بدانند که کدام محصولات، به‌عنوان اولین گوشی‌های هوشمند مجهز به این تراشه به بازار عرضه خواهد شد. براساس یک گزارش منتشرشده توسط یک تحلیل‌گر از چین، گلکسی ۸ سامسونگ و شیائومی می ۶ به عنوان اولین محصولات با تراشه اسنپدراگون ۸۳۵ به طور رسمی معرفی خواهد شد. برای جزئیات بیشتر در ادامه مطلب با وب‌سایت گویا آی‌تی، همراه باشید.

در حقیقت، شرکت کوالکام در حال‌حاضر، نمونه‌هایی از تراشه اسنپدراگون ۸۳۵ را برای بررسی در اختیار مشتریان خود قرار داده است و شرکت سامسونگ نیز، تولید این تراشه‌های مبتنی بر لیتوگرافی ۱۰ نانومتری را بر عهده دارد.

 در کنار شایعه عرضه پرچم‌داران جدید شیائومی و سامسونگ به عنوان اولین محصولات با تراشه اسنپدراگون ۸۳۵، گزارش‌های منتشرشده، نشان می‌دهد که گلکسی اس ۸ و شیائومی می ۶ در ماه مارس به بازار عرضه خواهد شد. این موضوع با زمان معرفی گلکسی اس ۸ سامسونک که براساس یک تیزر در ۲۶ فوریه سال ۲۰۱۷ اعلام شده است، هم‌سو و هم‌جهت خواهد بود.

در رابطه با گوشی پرچم‌دار سامسونگ گلکسی اس ۸، شایعاتی وجود دارد که نشان می‌دهد یک نسخه از این گوشی رده‌بالا با ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی در اختیار مشتریان قرار می‌گیرد؛ البته، به‌نظر می‌رسد که این نسخه به مدل رده‌بالای گلکسی اس ۸ سامسونگ مربوط باشد و در نسخه پایه، از حافظه داخلی کم‌تری مانند ۶۴ گیگابایت برای ذخیره‌سازی محتوای مدنظر کاربران، استفاده شود.

هم‌چنین، گزارش‌های منتشرشده حاکی از آن است که گلکسی اس ۸ به شش گیگابایت حافظه رم مجهز خواهد بود؛ آنچه که در حال‌حاضر، امکان‌پذیر به‌نظر می‌رسد. علاوه‌براین، شایعات نشان می‌دهد که گوشی پرچم‌دار ۲۰۱۷ سامسونگ از یک حسگر تشخیص عنبیه چشم استفاده خواهد کرد و دوربین دوگانه، یکی دیگر از قابلیت‌هایی است که سامسونگ برای گوشی گلکسی اس ۸ در نظر گرفته.

گلکسی اس ۸ مانند بسیاری از گوشی‌های پرچم‌دار دیگر سامسونگ در دو مدل به بازار عرضه خواهد شد که نسخه اگزینوس برای بازارهای جهانی و نسخه اسنپدراگون برای بازار چین و ایالت متحده آمریکا است. البته، سامسونگ در سال ۲۰۱۸ با استفاده از مودم‌های جدیدی در تراشه‌های اگزینوس، احتمالاً گلکسی اس ۹ را تنها در یک نسخه با تراشه ساخت خود معرفی خواهد کرد.

آنچه که بیشتر از مشخصات‌فنی در گلکسی اس ۸ اهمیت دارد، بازگرداندن اعتماد کاربران نسبت به محصولات برند “سامسونگ” است زیرا بخشی از اعتماد کاربران با توجه به انفجارهای گلکسی نوت ۷ از شرکت سازنده، سلب شده است. البته، نظرسنجی‌ها نشان می‌دهد که بخش قابل‌توجهی از کاربران برند سامسونگ، هم‌چنان در آینده، محصولات این شرکت را خریداری خواهند کرد.

منبع: Phonearena

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *