شرکت گوگل از وجود مشکل صدا در گوشی‌های پیکسل و پیکسل ایکس‌ال مطلع است

شرکت گوگل از وجود مشکل صدا در گوشی‌های پیکسل و پیکسل ایکس‌ال مطلع است
  • 1395/9/30
  • مقدم
  • 0

به‌تازگی، یک کاربر در یکی از فروم‌ها اعلام کرد که برای چهارمین بار، گوشی پیکسل خود را به دلیل مشکل افت کیفیت صدا تعویض کرده است. در همین زمینه، دیگر کاربران گوشی‌های پیکسل و پیکسل ایکس‌ال مدعی شده‌اند که کیفیت خروجی صدا از اسپیکر گوشی آن‌ها به هنگام افزایش حجم صدا به شدت افت پیدا می‌کند. شرکت گوگل در واکنش به این موضوع، مدعی شده که از مشکل مذکور آگاه است و تلاش می‌کند تا هرچه زودتر، راهی برای رفع آن پیدا نماید. برای جزئیات بیشتر در ادامه مطلب با گویاا آی‌تی، همراه باشید.

شرکت گوگل در رابطه با مشکل افت کیفیت صدا در گوشی‌های پیکسل و پیکسل ایکس ال با افزایش حجم صدا، اعلام کرده است:

برای گزارش نمونه‌های بیشتری از مشکل مذکور متشکریم. تیم توسعه‌دهنده گوشی‌های پیکسل، از این موضوع اطلاع دارد و در حال بررسی این موضوع است. در صورتی‌که نتیجه جالب‌توجهی از این بررسی‌ها به ‌دست‌ آید، آن‌را با شما به اشتراک خواهیم گذاشت.

در حال‌حاضر، مشخص نیست که افت کیفیت صدا به هنگام افزایش حجم صدای خروجی از اسپیکر، به دلیل یک مشکل سخت‌افزاری به‌وجود آمده یا این مشکل، ریشه در نرم‌افزار گوشی‌های پرچم‌دار پیکسل و پیکسل ایکس‌ال شرکت گوگل دارد.

google-pixel-pixel-xl-audio-issues

با این‌حال، اگر با یک مشکل مشابه در گوشی پیکسل و پیکسل ایکس‌ال خود مواجه هستید، می‌توانید آن‌را به رایگان با یک مدل دیگر تعویض نمایید. البته، این موضوع برای کاربران داخل کشور که گوشی‌های پرچم‌دار گوگل را خریداری کرده‌اند، صادق نیست!

علاوه‌براین، برخی از کاربران مدعی شده‌اند که حتی در صورت تعویض گوشی‌های معیوب، مشکل صدا در گوشی‌های پیکسل و پیکسل ایکس‌ال وجود دارد و بهتر است تا زمان انتشار جزئیات رسمی توسط شرکت گوگل، منتظر بمانید.

ذکر این موضوع، خالی از لطف نیست که پیش‌تر نیز، یک گزارش مشابه از وجود یک فاصله نسبتاً کوچک در بین فریم فلزی اطراف و شیشه محافظ صفحه‌نمایش در گوشی‌های پیکسل گوگل حکایت داشت. حتی اعلام شد که این مشکل در سایر گوشی‌های موجود در فروشگاه، نیز وجود دارد.

در رابطه با مشکلات گوشی پیکسل، هم‌چنین اعلام شد که گوشی‌های پرچم‌دار گوگل از یک مشکل نرم‌افزاری در هنگام عکس‌برداری رنج می‌برد و این موضوع، باعث می‌شود تا دوربین در هنگام عکاسی، فریز نماید و خطوط رنگی، تمام صفحه‌نمایش را به خود اختصاص دهد. با اینکه مشکل مذکور، نرم‌افزاری بوده است اما به‌نظر نمی‌رسد که در صورت ادامه‌یافتن این روند، کاربران از بابت پرداخت مبلغی قابل‌توجه برای گوشی پرچم‌دار پیکسل و پیکسل ایکس‌ال گوگل که از مشکلات نرم‌افزاری و سخت‌افزاری ریز و درشتی رنج می‌برد؛ رضایت داشته باشند.

منبع: Phonearena

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *