برآمدگی دوربین در گوشی پرچم‌دار گلکسی اس ۸ سامسونگ وجود نخواهد داشت

برآمدگی دوربین در گوشی پرچم‌دار گلکسی اس ۸ سامسونگ وجود نخواهد داشت
  • 1395/11/3
  • مقدم
  • 0

شرکت سامسونگ تا چند هفته آینده از گوشی گلکسی اس ۸ به صورت رسمی رونمایی خواهد کرد و گمانه‌زنی‌های مختلفی پیرامون گوشی پرچم‌دار جدید سامسونگ وجود دارد. به‌تازگی، تصویری فاش شده است که نشان می‌دهد دوربین در گوشی پرچم‌دار گلکسی اس ۸ با بدنه در یک سطح قرار دارد و برآمدگی دوربین در این گوشی وجود نخواهد داشت. برای جزئیات بیشتر، همراه گویا آی‌تی باشید.

تصویر تازه منتشرشده در یکی از شبکه‌های اجتماعی چین، برآمدگی دوربین را بین گوشی‌های گلکسی اس ۶، گلکسی اس ۷ و گلکسی اس ۸ به عنوان گوشی‌های پرچم‌دار ۲۰۱۵، ۲۰۱۶ و ۲۰۱۷ سامسونگ با یک‌دیگر مقایسه می‌کند. اگر تصویر فاش‌شده صحت داشته باشد، به‌نظر می‌رسد که در گوشی گلکسی اس ۸، دوربین با بدنه پشتی دستگاه در گوشی پرچم‌دار جدید سامسونگ هم‌تراز است که این موضوع، گوشی را جذاب‌تر خواهد کرد.

البته برخی از اطلاعات ارائه شده در تصویر جدید اشتباه است؛ برآمدگی دوربین در گوشی پرچم‌دار گلکسی اس ۷ و گلکسی اس ۶ به ترتیب ۰٫۸ میلی‌متر . ۱٫۷ میلی‌متر است. با این‌حال، در تصویر ارائه شده به مقدار برآمدگی ۰٫۷ و ۱٫۳ میلی‌متر برای این دو گوشی پرچم‌دار سامسونگ اشاره شده است. به همین جهت، این موضوع صحت‌داشتن تصویر تازه فاش‌شده را تحت‌تاثیر قرار خواهد داد و ممکن است تصویر تازه منتشر شده، اشتباه باشد.

گلکسی اس 8

برطبق شایعات گذشته، ابعاد گوشی پرچم‌دار گلکسی اس ۸ سامسونگ، ۵٫۵۱ در ۲٫۸۴ در ۰٫۲۸ اینچ (یا ۱۴۰٫۱۴ در ۷۲٫۲۰ در ۷٫۳۰ میلی‌متر) است و این موضوع باعث خواهد شد تا گوشی رده‌بالای جدید سامسونگ در مقایسه با گوشی گلکسی اس ۷، ضخامت‌ کم‌تری داشته و ابعاد آن نیز، کوچک‌تر باشد. با وجود کاهش طول گوشی گلکسی اس ۸ سامسونگ در مقایسه با گوشی پرچم‌دار ۲۰۱۷ سامسونگ، این گوشی رده‌بالا به یک صفحه‌نمایش بزرگ‌تر در مقایسه با گلکسی اس ۷ مجهز شده است. البته گوشی پرچم‌دار جدید سامسونگ در مقایسه با نسل گذشته، کمی عریض‌تر شده است.

آخرین شایعات منتشرشده در رابطه با گوشی پرچم‌دار جدید سامسونگ، نشان می‌دهد که گلکسی اس ۸ در کنگره جهانی موبایل به صورت عمومی معرفی نخواهد شد و تنها برای تعداد افراد محدودی، گوشی پرچم‌دار جدید سامسونگ از سری “گلکسی اس” به نمایش گذاشته می‌شود. در واقع شرکت سامسونگ از گوشی پرچم‌دار خود در ۲۹ مارس (۹ فروردین) رونمایی خواهد کرد و آن‌را در هفته هفدهم سال جاری میلادی به بازار عرضه می‌کند.

گمانه‌زنی‌های مختلف، نشان می‌دهد که گوشی پرچم‌دار گلکسی اس ۸ به یک نمایشگر ۵٫۷ اینچی مجهز شده است و هم‌چنین، مدل “پلاس” آن نیز با یک نمایشگر ۶٫۲ اینچی به بازار عرضه خواهد شد. با اینکه پذیرفتن عرضه یک گوشی پرچم‌دار با نمایشگر ۵٫۷ اینچی که به صورت کلی، آن‌را به یک فبلت تبدیل می‌کند؛ چندان ساده نیست اما به‌نظر می‌رسد در سال جاری میلادی، گوشی‌های پرچم‌دار به یک نمایشگر بزرگ‌تر مجهز خواهند بود و این موضوع باعث تغییراتی در بازار گوشی‌های هوشمند می‌شود.

هم‌چنین، در برخی از شایعات به این موضوع اشاره شده است که شرکت سامسونگ در حال توسعه یک قابلیت مشابه با ویژگی “کانتینیوم” برای گوشی‌های پرچم‌دار ۲۰۱۷ خود است و می‌توانید با اتصال گوشی‌هوشمند گلکسی اس ۸ یا گلکسی اس ۸ پلاس به یک داک و سپس به یک نمایشگر، از گوشی‌هوشمند خود همانند یک رایانه شخصی با قابلیت‌های محدود استفاده نمایید. در کنار این موضوع، اطلاعات به‌دست‌آمده از عرضه گوشی پرچم‌دار گلکسی اس ۸ پلاس با یک دوربین دوگانه حکایت دارد که احتمالاً در گلکسی اس ۸ به کار گرفته نخواهد شد.

منبع: Phonearena

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *